Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Розіграш в Інстаграм: Як провести конкурс

Коваленко Марія 

Конкурси та розіграші в Інстаграм дають можливість збільшити залученість передплатників, охопити нову аудиторію та підвищити впізнаваність бренду. Але перш ніж запустити першу активність, необхідно ознайомитись із деякими важливими правилами.

Відмінність розіграшу від конкурсу в Інстаграм

Перш ніж ви вирішите провести розіграш або конкурс в Інстаграм, переконайтеся, що правильно розумієте різницю між двома термінами. Це зовсім не взаємозамінні слова, а зовсім різні активності зі своїми правилами.

Розіграш – це безкоштовна гра на удачу. Учасники виконують прості дії, наприклад, пишуть коментарі, роблять позначки/репост у stories, підписуються, ставлять лайки. Випадково серед них обирається той, хто отримає приз.

Конкурс— це призова акція, де учасники виконують дії чи завдання, які можна оцінити. Тут уже треба виявити майстерність та показати свої навички. На відміну від безкоштовних розіграшів, для участі в конкурсі можуть бути різні умови: платний вхід, покупка товару, відгук про вас чи послугу, фотографія учасника з продуктом, якесь творче завдання тощо.

Як провести конкурс чи розіграш в Інстаграм

Щоб конкурс/розіграш пройшов гладко, необхідно позначити всі умови та організаційні моменти, щоб вас не завалили питаннями до Директу , а у користувачів не виникли питання до чесності результатів.
Час проведенняЧітко визначте дату та час, коли почнете та закінчите приймати заявки з урахуванням часового поясу.
Обмеження для участіОголосіть обмеження для участі, якщо вони є: вік, місце розташування, тип облікового запису (наприклад, на час проведення конкурсу/розіграшу він був відкритим).Умови участіОпишіть усі кроки для участі у конкурсі чи розіграші. Наприклад, написати смішний підпис до фото в коментарі та підписатися на ваш обліковий запис. Поставити лайк та відзначити друзів у коментарях тощо.Переможець та його призВкажіть скільки планується переможців, як і коли їх буде обрано, випадково або за якимись критеріями. Чи вестиметься запис підбиття підсумків чи організовано прямий ефір . Поясніть, як переможець отримає приз та хто оплачує його доставку.

Поясніть, як переможець дізнається про виграш. Може це буде окрема посада, присвячена підсумкам і ви відзначите переможця. Або просто надішліть переможцю особисте повідомлення до Директу.

Варто врахувати, що чим більше дій ви просите здійснити учасників, тим вищою має бути цінність призу — людям потрібен стимул. Щоб було якнайбільше учасників конкурсу/розіграшу, можна запустити рекламу або використовувати безкоштовні методи просування .
Перед запуском розіграшу/конкурсу рекомендуємо створити шаблони відповідей у ​​LiveDune , вони дозволять швидко відповідати на однотипні запитання до Директу.

Варіанти призів для конкурсів та розіграшів

Ключ до успішного проведення конкурсу – хороший цінний приз для вашої аудиторії, інакше користувачі просто не захочуть брати участь. Для додаткової стимуляції можна зробити кілька переможців (залежно від бюджету), адже чим більше користувачі бачать шанси перемогти, тим ймовірніше вони братимуть участь.

Варіанти подарунків:

  • Бренди можуть розіграти щось із своїх товарів. Наприклад, магазин жіночого одягу подарувати сукню з нової колекції. Якщо компанія пропонує послуги – сертифікат на певну суму або доступ до сервісу.
  • Блогери можуть також розіграти сертифікат у магазин чи свій інфопродукт . Це може бути будь-що: місце на курсі, особиста консультація, індивідуальна програма тренувань, книга рецептів і т.д.

Можна також черпати ідеї у конкурентів . Аналізуйте, які конкурсні пости набрали найбільше коментарів та лайків, швидше за все, саме приз допоміг отримати таку реакцію.

підсумки розіграшу в інстаграм

Як провести розіграш за коментарями в Інстаграм

Мета розіграшу: збільшення залученості , охоплень та залучення нових передплатників.

Варіації умов:

  • участь з реальної та некомерційної, відкритої сторінки;
  • підписка на аккаунт та лайк постів;
  • репост у stories;
  • відмітка друзів у коментарях;
  • додатково можна попросити в коментарях розповісти про себе або поділитись думкою.

Як підбити підсумки розіграшу: підключіть обліковий запис до LiveDune і за допомогою модуля «Моніторинг» вивантажте коментарі з потрібного поста в Excel. Цей швидкий та зручний спосіб, навіть якщо під постом із розіграшем кілька тисяч коментарів.

розіграш за коментарями в інстаграм
провести розіграш в інстаграм за коментарями

 Далі увімкніть запис екрана або організуйте прямий ефір. У рандомайзер чисел введіть діапазон чисел ― кількість учасників розіграшу, в даному випадку, кількість вивантажених коментарів. Наприклад, якщо ви завантажили 2500 коментарів, вкажіть діапазон від 1 до 2500. Натисніть кнопку «Сгенерувати».

Отримане число є ваш переможець. Перейдіть до Excel-файлу з коментарями та знайдіть учасника під виграшним номером (у нашому випадку 73). Перевірте учасника на виконання всіх умов розіграшу , оголосіть переможця та напишіть йому радісну новину. Можна продублювати підсумки у stories та пості, додавши згадку переможця.

Як провести розіграш у stories

Правила розіграшу з stories побудовані на тих же принципах, що й за коментарями. Різниця в тому, що на виконання всіх умов є лише 24 години. Також розіграш по stories дуже зручні, тому що вручну потрібно переглядати кожну позначку і давати учаснику порядковий номер.

За стандартними умовами учасник повинен зробити репост посту з розіграшем або скрін, викласти у себе в stories, додавши згадку організатора. Після цього організатору надходить повідомлення до Діректу, де він присуджує учаснику порядковий номер та відправляє його зворотним повідомленням. Далі з допомогою рандомайзера вибирається переможець.

розіграш у сторіс

Ідеї ​​творчих конкурсів в Інстаграм

Люди охоче беруть участь у конкурсах, де треба показати свої вміння. Головне, не ускладнювати умови та зробити участь максимально простою.

1. Конкурс селфі

Попросіть учасників опублікувати свою фотографію, коли вони користуються вашим продуктом, або з продуктом на задньому плані. Створіть унікальний хештег , який за умовою конкурсу потрібно використовувати учасникам при публікації фото. Наприкінці конкурсу виберіть фотографію, яка вам сподобається найбільше.

розіграш у сторіс

2. Конкурс підписів

Ви публікуєте фотографію та просите передплатників придумати цікавий підпис до неї чи назву. Добре якщо на знімку зображений кумедний або кумедний момент, т.к. на гумор краще реагує аудиторія. Переможця конкурсу можна вибрати двома способами:

  • попросіть учасників ставити лайки під коментарами, що сподобалися — чий набере найбільшу кількість лайків, той і переможець;
  • вибирайте самі виходячи зі своїх міркувань.

Конкурси та розіграші в Інстаграм — гарний спосіб збільшити кількість передплатників та підвищити їхню активність, головне ними не зловживати, щоб аудиторії вони не набридли.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment