Сторітелінг: геніальний приклад + 8 секретів
Сторітелінг – це повідомлення інформації через історії, оповідання, байки, притчі, анекдоти. У дослівному перекладі – розповідь історій.
На кожний приклад наводилася історія, яка осідала у пам’яті. І такий вид донесення інформації називається сторітелінгом.
Принцип сторітелінгу
Отримана інформація забувається протягом 72 годин, окрім тієї, що є для Вас критично важливою та тієї, що доноситься через історію.
Саме тому в наш час так сильно почав розвиватися напрямок сторітелінгу. Незалежно від того, онлайн вебінар це, Ваш сайт або реклама на телебаченні.
Можна назвати цей напрямок частиною копірайтингу. У ньому також використовуються хитрі хитрощі, тільки вони спрямовані на створення певної розповіді, з інтригою та захоплюючим фіналом. Те, чого так не вистачає багатьом текстам.
Основне завдання цього підходу – зробити так, щоб співрозмовник з перших секунд почав брати участь/співпереживати у ситуації головного героя, яка фінально підводить до необхідної мети. І в рамках маркетингу є дві глобальні цілі:
- Навчити;
- Продати (ідею/вигоди/продукт).
Решта буде підкатегоріями і підрозділами розділів. Наприклад, історія на виступі про Ваші невдачі, через які Ви вирішили змінити все в житті, і як результат знайшли рішення, ідеально підійде для підведення до продажу.
Коли історія про те, як один співробітник зробив перевиконання особистого плану в 2 рази, вже буде чудовою підводкою до того, що потрібно прагнути працювати краще.