15+ ідей для Instagram* Highlights, які може втілити кожен
Наприкінці 2017 року Інстаграм запустив нову функцію – Stories Highlights (Альбоми Історій). З того часу компанії почали приділяти Історіям ще більше уваги, а в деяких рекламних агентствах навіть з’явилися відділи, які відповідають за їхній контент.
Highlights («хайлайтс», «альбом сторіс») – альбом збережених історій, що відображаються в обліковому записі в Інстаграм*. Сценарій їх використання різноманітний – у цьому матеріалі ми зібрали найкласніші Highlights-реалізації, які зможе повторити будь-який обліковий запис в Інстаграм*.
Навіщо потрібні Stories Highlights
Історії тримаються у стрічці всього добу, а отже, там може бути лише та інформація, яка є актуальною у найближчі 24 години. А якщо ви хочете зробити сторіс з контактними даними, ця інформація має бути доступна до перегляду набагато довше – таку Історію зазвичай розміщують у HIghlights (або Альбом). І навпаки, якщо вам потрібно вивісити оголошення, що телефон тимчасово недоступний, окремого додавання в Highlights не потрібно.
1. Про себе/проект
Бізнес може використовувати категорії для різних типів постів: реклама, товар, асортименти, команда і так далі. Блогери – ділити пости напрямки та сенс. Наприклад: про себе, про роботу, про сім’ю.
2. Маршрут до місця
Маршрут до місця буде корисним тим, чиї відвідувачі часто блукають і не можуть знайти вхід (наприклад, якщо бізнес у ТЦ або десь у дворі). Також можна додати інформацію про всі філії: адресу, телефон, карту.
3. Асортимент
Це можна вважати нагодою, коли Історії самі по собі приносять реальні гроші. Особливо, якщо відкритий доступ до розміщення посилань (для цього потрібно понад 10 тисяч передплатників), але навіть без посилань можна групувати товари за сезоном, типом, цінами, напрямками.
4. Меню
Меню – це дійсно зручно: не потрібно шукати фотографії на сайті чи посади у стрічці профілю.
5. Огляд продукту
Продемонструйте вигідні сторони продукту та збережіть їх в альбомі. Особливо актуально, якщо у вас є модельний ряд чи різні категорії послуг – це допоможе передплатнику швидше зорієнтуватися.
6. Акції
Розміщувати інформацію про тимчасові акції та знижки можуть всі, хто хоче продавати товари чи послуги.
7. Пошук співробітників
Якщо ви з тих, хто вважає, що найефективніші співробітники — амбасадори бренду, вам підійде ідея пошуку працівників через Інстаграм*.
8. Інтерв’ю з командою (за кадром)
Покажіть, що ті, хто працює над проектом, — такі ж живі люди. Так вчинив Uber, і це правильно, тому що публічність зараз відіграє вкрай важливу роль у США. А в нас поки що просто важливу.
9. Афіша заходів
Якщо ваша діяльність перетинається з проведенням заходів, зробіть афішу Highlights.
10. Поради
В історії можна публікувати поради, тісно пов’язані з тематикою вашого облікового запису. Наприклад, якщо ви ведете облік пральні — в Історіях можна наочно показувати, як доглядати речі, щоб вони не вицвітали.
11. Анонс
Якщо ви (про вас) написали статтю або зняли ролик, зробіть анонс в історії.
12. До/після
Покажіть, що буде, якщо скористатися послугами. Ідеально для тих, хто надає послуги: перукарі, дизайнери, стилісти.
13. Цифри дня
Цифри всюди. Можна писати про те, яка цифра була значущою цього дня — потім цікаво погортатиме відразу десяток таких слайдів. До речі, цей формат підходить, щоби постити щодня.
На нашому скрині історія з додатку банку «Тінькофф», але реалізувати щось подібне можна і в Інстаграмі*. До речі, якщо у вас цей банк, частіше дивіться їх історії, там роблять справді класні речі, якими можна надихатися.
14. Відповіді на запитання (FAQ)
Зробіть добірку відповідей на питання, які найчастіше надходять у ваш Директ. Імовірність, що перш ніж написати повідомлення, користувачі спочатку подивляться ваш профіль і знайдуть все самі.
15. Опитування
За допомогою стікера можна створювати опитування та отримувати зворотний зв’язок. Важливо, щоб, крім питань про якість надання послуг, були і розважальні, інакше дивитися це буде зовсім нудно.
16. Інтер’єр
Якщо у вас є офлайн-бізнес, покажіть, що знаходиться всередині, там, куди приходять клієнти. Це особливо важливо для ресторанів, то можна залучити — а можна й відлякати! – Потенційних відвідувачів.
17. Відгуки
Люди продовжують вірити відгукам, тому можна розміщувати в Історія найбільш інформативні з них (і добре, якщо не проплачені!). У цьому випадку підвищується ймовірність, що ваші послуги скористаються, тому що видно, що є фідбек і до вас звертаються реальні клієнти.
18. Посилання на соцмережі
Ведете один проект на кількох майданчиках? Зробіть посилання в Highlights, щоб переманити частину аудиторії на іншу платформу (найчастіше підписуються відразу на кількох майданчиках).
19. Плейлисти
Якщо до вас приходять люди та запитують, що за музика грає, тоді варто розміщувати добірки у Highlights.
20. Контент користувача
Передплатники відзначають вас у своїх сторіс? Створіть для цього альбом – так вони бачитимуть, що ви уважно підходите до своїх клієнтів, а значить – є сенс згадувати вас далі. Про те, як впровадити таке в акаунті – у статті « Як створювати контент користувача ».
21. Ігри та вікторини
Створення гри – процес часто складний та трудомісткий, та й за 24 години не всі можуть побачити ваші старання. Тому зберігайте їх у хайлайтс.
22. Новинки
Збережіть в альбомі інформацію про новинки або нові надходження товару. Слідкуйте за оновленням цього альбому.
23. Рецепти чи «як зробити»
Широка тема для альбому, куди можна помістити рецепти, покрокові гайди з використання продуктів чи просто творчий контент, який допоможе передплатнику зробити щось самому. Докладніше про розробку посту та сторіс з рецептами – у статті « Ідея для посту. Рецепт ».
24. Бонусна програма
Передплатнику (і майбутньому покупцю) буде зручно одразу ознайомитись з умовами бонусної програми або порядком отримання картки постійного клієнта.
25. Шпалери на телефон
Якщо ви робите дуже багато фотоконтенту, то можете викладати шпалери для телефону, щоб передплатники скринили і ставили їх собі на заставку. Або можна брати кадри з фотостоків – головне, перевірити, щоб ліцензія була на комерційне використання подібних знімків.
26. Чек-листи
Зберігайте чек-листи, щоб передплатники завжди могли повернутися до них. Докладніше – у статті « Ідея для посту. Чек-лист ».
Як робити не потрібно
Не варто використовувати хайлайтс як «звалище» випущених сторіс. Якщо не буде структури та теми, то їх ніхто не дивитиметься.
Також не варто забувати про актуалізацію альбому, особливо в розділах з новинками та акціями. Людина може зайти один раз і побачити, що дати не відповідають і більше не заглядати до цього розділу.
Що ще потрібно знати
Зробити обкладинки для Highlights в єдиному стилі – круто. Найкраще, якщо обкладинки будуть першим слайдом, але якщо ні, це не страшно. Нагуглити про створення обкладинок можете самі, а я дам пару корисних посилань:
- Flaticon – тут можна завантажити набір іконок у єдиному стилі, щоб накласти їх на зображення;
- Adobe Spark (безкоштовно та онлайн), Canva, Crello – прості інструменти, в яких можна створювати графіку для соцмереж. У тому числі й обкладинки для Історій.
Не забувайте надихатися ідеями інших облікових записів.
Статтю оновлено. Перша публікація 16 липня 2018 року