Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як написати пост-знайомство у Instagram

Коваленко Марія 

Завдяки Instagram у простих людей з’явилася можливість стати зірками, а зіркам – повернутися до аудиторії своєю «простою» стороною життя.

У цій статті поділюся методом, як написати пост знайомство для особистого блогу чи бізнесу. На прикладах розповім про що писати у вітальному пості та дам просту формулу написання.

Приклади про що писати пост

Пост-знайомство – це інтригуюча публікація з презентацією про себе або продукт із змістом важливих фактів та призивом до дії.

Публікувати його необхідно, коли кількість передплатників досягла 1-2 тисячі осіб. Також ефективно така публікація виявиться в момент запуску реклами, що таргетується.

Приклад №1 – за фактом

Найпростіший підхід – написати пост у стилі «головні факт про мене». Це допомагає не переказувати всю історію відразу, а лише відзначити найцікавіші дані.

Наприклад: «У 18 поголила голову наголо – вперше і востаннє. У 24 почала власну справу. У 25 випустила той самий альбом, який ви так полюбили…»

Вибирайте яскраву, нестандартну, але важливу для побудови історії інформації.

Приклад №2 – шлях від

Якщо хочете в пості розповідати більше про навички та знання, якими плануєте ділитися, хороший спосіб для знайомства – переказати про те, як самі дійшли ідеї навчитися тому, що зробили справою життя сьогодні.

Під час написання такого посту важливо познайомити читача з собою: хто ви, чим займаєтесь або чим надихаєтеся, для чого ведете сторінку, які у вас захоплення та багато іншого.

Приклад №3 – порада майстра

Фрілансерам у пості-знайомстві корисно розповідати про власні навички та дати рекомендації. Наприклад, якщо спеціалізуєтеся на дизайні, можна написати текст у стилі: «Не повторюйте моїх помилок», який обов’язково закінчить розповіддю про власні послуги.

У міру зростання аудиторії пост-знайомство слід повторювати, оновлювати доповнювати новими деталями.

Приклад №4 – розкриття УТП

На бізнес-сторінці слід розповісти про УТП – фішки, які виділяють вас на тлі конкурентів. Унікальність та якість сервісу чи власні технології, чи підхід до роботи – те, за що вас обирають клієнти.

Приклад №5 – історія

Відмінний варіант для знайомства – пост у стилі «Сторітлінг». За принципом як влаштована будь-який художній фільм чи книга. Формула проста, легкий вступ, занурення в історію, далі яскрава інтрига, потім кульмінація та у фіналі несподівана розв’язка.

Пример №6 – для кого

Якщо у вас є специфічна тематика для вузького кола людей, використовуйте це. Напишіть для кого пост, кому буде корисно цікаво. Чим вже ви виберете сегмент, тим точніше потрапите в серце своєї аудиторії.

Приклад №7 – чим корисний

Розкажіть чим можете бути корисні своїй аудиторії, яку проблему ви можете вирішити. Підкріпили фактами через історію як ви самі пройшли цей шлях, як навчили оминати ризики та яких результатів досягли.

Подібні пости можна зустріти у блогерів, людей, які працюють на фрілансі, підприємців, бізнесменів. Основне завдання посту знайомства полягає у знайомстві своєї діяльності або продуктом з передплатниками.

Поради як написати пост знайомства

Піст повинен бути яскравим і цікавим при цьому легко читатися. Додайте смайлики, розбийте на абзаци виділити розділи заголовками, використовуєте питання, що залучають. Але важливо не перестаратися, щоб не перетворити текст на гірлянду чи опитувальний аркуш психолога.

Порада 1 – заклик до дії

Визначте мету посту, навіщо і для чого ви його пишите, яку реакцію читача він має викликати. На підставі цього у вас буде сформовано заклик зробити якусь дію, наприклад: написати коментар, перейти за посиланням, оформити заявку тощо.

Рада 2 – структура тексту

Вигадайте тему публікації, а також накидайте її короткий план. Важливо, щоб у пості спостерігалася логіка переходів від одного ключового моменту до іншого. Занадто різкі та нелогічні переходи заважають читанню та збивають з думки читача.

Порада 3 – кришталева правда

Чи не вигадуйте і не прикрашайте, пишіть тільки правду. Повірте, немає нічого гіршого за обман, який зі зростанням популярності неодмінно спливе. Набагато неприємніше уславитися брехуном у просторі, де інформація про це пошириться зі швидкістю світла.

Порада 4 – унікальність

Придумайте кілька своїх фішок. Використовуйте ті факти, якими справді зацікавлена ​​ваша цільова аудиторія. Це може бути якийсь легкий рецепт виконання будь-якої задачі, маловідома інформація про вас або ваш продукт, небанальні рекомендації. Щось, за чим відвідувачі спеціально приходитимуть на вашу сторінку.

Не забувайте про грамотне форматування тексту – для соціальних мереж поділ на абзаци кожні одну/дві пропозиції, використовуйте в тексті списки, мікро заголовки та відбиття. Це полегшує читання.

Як почати писати пост знайомства

Почніть текст із чогось незвичайного та інтригуючого. Банальні фрази, «Привіт, мене звуть … давай знайомитися», «Мені …. років» і подібні вже всім набридли і мозок фільтрує текст із таким початком. Лайфхак можна почати з питання або порівняння чогось, що на перший погляд складно порівняти. Це привертає увагу, інтригує та змушує почати читати ваш текст.

Для створення гарної публікації необхідно трохи підготуватися, а далі все піде саме як рейками — головне почати писати хоч щось, відключити мозок, не критикувати себе. Коли мозок увійде до потоку, не причитуйте і не редагуйте текст, а продовжувати писати. Тільки після написання тексту повністю переходьте до редагування, бажано наступного дня.

  1. Дайте відповідь на запитання, хто є вашою цільовою аудиторією? Пишіть текст мовою свого читача – вони є вашою головною метою.
  2. Запишіть для себе коротко, які факти та деталі необхідно обов’язково відобразити у самопрезентації, щоб не забути про них згодом.
  3. Придумайте чіпляючий, привабливий заголовок – ті два рядки, які будуть видно до того, як людина прийме рішення, розгортати пост цілком чи ні.
  4. Виберіть фотографію, яка має бути під постом-знайомством. Вона має відповідати тематиці тексту.
  5. Якщо йдеться про підготовку такої публікації для бізнес-сторінки, на фото має відображатися основна ідея вашого бренду або продукт, який ви пропонуєте.

А тепер просто почніть писати, що зараз спадає на думку, на підставу даних отриманих в пунктах вище . Не турбуйтеся, якщо не виходити писати, може знадобитися до 20-30 хвилин, щоб зловити хвилю. Поділіться у коментарях як у вас це пройшло)

як написати пост знайомство
Той момент, коли увійшли в потік написання тексту.

Хештеги для посту знайомства

Хештег допомагає зробити публікацію в Instagram більш видимою для аудиторії. Саме з них люди, які ніколи раніше про вас не чули, зможуть знайти вас через пошукову систему соціальної мережі. Для поста-знайомства хештеги підбираються з урахуванням кількох факторів:

  1. Стосуються вашої діяльності. Наприклад, якщо ви фотограф, цей хештег обов’язково варто використовувати. Те саме стосується й інших професій (#тренер, #фотомодель, #копірайтер, #психолог тощо).
  2. Стосуються конкретної послуги чи товару, який ви просуваєте. У цьому випадку так і прописуйте в тегах: # послуги фотографа, # тортина замовлення # індивідуальні тренування, # доставка їди.
  3. локація. Її необхідно відображати в тегах, якщо ваша діяльність пов’язана з конкретним містом або країною: Москва, СПб, Лондон, США.
  4. Тема презентаційної публікації. Тут так і пишіть у тезі: #всеобомне #знайомство #постзнайомство #промагазин.

При використанні хештегів не забувайте розставляти різні варіанти тієї самої назви (#луча #обомне #обо_мені). Але пам’ятайте, що під одним постом можна поставити лише 30 тегів – не більше. Це обмеження соціальної мережі інстаграм.

Відмінність поста для особистої сторінки та бізнесу

Глобально всі облікові записи в Instagram можна розділити на дві великі категорії: сторінки для бізнесу та особисті сторінки користувачів. Для кожної категорії пишуться принципово різні публікації-презентації.

Особистий блог – це місце, де користувачі цікавляться вашою особистістю. Тут необхідно робити ставку на постійне підігрів інтересу до ваших публікацій через демонстрацію особистого життя. Тоді відвідувачі частіше дивитися ваші фотографії, читатимуть підписи, залишатимуть коментарі та «лайки».

На комерційні сторінки підписуються люди, зацікавлені у певному товарі чи послузі. Навряд чи тут їм буде цікаво читати про те, що керівник проекту – мати трьох дітей, і якраз у молодшого сьогодні день народження. При написанні ознайомлювального посту це дуже важливо враховувати.

Пост-знайомства для особистого блогу

Тут ви розповідаєте про себе, своє життя і свої захоплення. І, звичайно, важливо при цьому привертати увагу небанальністю: зацікавити читача, дати зрозуміти, що читання вашого блогу буде корисним і для нього самого. Погодьтеся, є велика різниця між «Привіт, мене звуть Сергій та я – фотограф» та «Привіт, я – Сергій, люблю фотографувати і із задоволенням розповім вам, як підготуватися до фотосесії!».

Шукайте цікаві факти зі свого життя, розповідайте про те, як його організовуєте і чим захоплюєтеся. Текст не обов’язково має бути довгим, краще використовуйте для його оформлення короткі речення та абзаци, оформлюйте марковані списки. Будьте максимально щирі з читачем.

заголовок для посту знайомства
Пост-знайомства для особистого блогу

Пост-знайомство для комерційної сторінки

Бізнес-аккаунт – це більше інструмент продажу, ніж корисний інформаційний блог. У своєму першому пості постарайтеся відмовитися від великої кількості реклами – краще розкажіть про особливості свого продукту (чи це товар чи послуга).

  • Розкриєте переваги
  • Покажіть схему роботи
  • Які цінності компанії
  • Розкажіть про команду
  • Історія створення компанії
  • Інтерв’ю із власником

Можна оформити публікацію у вигляді основних фактів про бізнес, зробити у вигляді оповідання про те, як все починалося і що є сьогодні. Можна анонсувати майбутні публікації, поінформувати потенційних клієнтів про програму знижок.

Обов’язково повідомите читача, як він зможе використовувати вашу комерційну сторінку. Наприклад, якщо він матиме можливість записатися на послугу через директ, минаючи необхідність дзвонити менеджерам – це здорово! Якщо є функція оформлення замовлень через Інстаграм, повідомте це під час знайомства.

Постарайтеся, щоб публікація не була перенасичена хештегами – вибирайте лише найголовніші з них.

Поширені помилки

Можна багато розповідати про те, як писати презентаційні публікації, але не можна не згадати і про поширені помилки, здатні звести нанівець будь-які старання. Ось кілька невдалих дій, які можуть відлякати потенційного передплатника:

Помилка №1

Надмірна кількість фактів в одній публікації. Особливо цим «страждають» блогери-початківці, які практично невідомі аудиторії. Якщо ви не актор, не зірка телешоу і ніяк не знайомі читачам, повірте, дані про те, що ви навчалися в 1358 школі і обожнюєте помаду кольору вишні нікому не цікаві. Краще розповідати про себе в ключі того, чим ви можете бути цікавими та корисними іншому. А особисту інформацію відкласти «до найкращих часів». Повірте, коли ви станете популярними, відвідувачі і самі почнуть глибоко цікавитися особистим. І тоді деталізований фактаж виявиться дуже доречним.

Помилка №2

Використання сленгу та жаргонних виразів. Таке доречно лише у вузькотематичних блогах, спрямованих на особливу категорію читачів. Наприклад, якщо ви IT-шник і ведете сторінку, присвячену програмуванню, сленг може бути доречним в обмеженій кількості. В іншому ж він лише викликає здивування, нерозуміння та небажання продовжувати читання. І, так, ніколи не називайте своїх читачів «підписом». Інакше вашим блогом не зацікавляться люди старше 16 років.

Помилка №3

Довгі пропозиції та складні слова – ворог для посту-презентації. Врахуйте, що інстаграм-сторінки переглядають та читають зі смартфонів. Довга пропозиція займає на екрані більше 4-6 рядків. Це може призвести до того, що думка, яку ви хотіли донести, просто втратить будь-який сенс. Ідеальний варіант для форматування тексту – короткі речення, багато абзаців та слова, що містять не більше 4 складів.

Помилка №4

У деяких випадках пост-знайомство варто розбивати на кілька публікацій. Створювати особливий серіал, що складається з декількох пунктів. Їх можна публікувати по порядку або, наприклад, двічі на тиждень, розбавляючи іншими постами. Для створення подібного серіалу готуєте невеликий «анонс», вигадуєте для всієї історії один унікальний хештег, яким будь-який відвідувач зможе при бажанні ознайомитися з усім.

як оформити піст знайомство
Приклад поділу поста на частини

Помилка №5

Будь-який текст повинен мати свою мету. Крім формування образу, важливо зробити заклик до дії та змусити читатися зробити те, що ви просите. Почніть із простих закликів, написати коментар, перейти за посиланням, зателефонувати своїй мамі і т.д. Так ви формуєте довіру та доводите свій аудитор, що вам можна довіряти. Поступово посилюючи заклик до складніших: подивитися, завантажити, купити.

Головний міф чи помилка №6

Основна проблема багатьох блогерів полягає у спробі «впхнути» в одну публікацію всю інформацію (як правило, різнопланову). Існує якийсь міф, ніби пост-знайомство можна написати лише один раз і назавжди. Якась одноразова акція. Однак це велика помилка:

  1. Неможливо розповісти про себе усі дві тисячі знаків, якими обмежена Instagram-публікація.
  2. Передплатники люблять нові деталі та подробиці. Це завжди привертає увагу.
  3. Люди люблять серіали. Якщо видати всі секрети за один раз, ви надто швидко набриднете.
  4. Усі мають право змінювати думку, переконання, сферу діяльності та продукт.

Ведення контенту у профілі – це завжди історія з безлічі серій та сезонів. І навіть пост-знайомство можна розбити на кілька етапів: в одному розповісти про себе, у другому – про свої захоплення, третій – присвятити планам тощо.

Зразок посту знайомства

У результаті ваше знайомство буде виглядати так:

«Привіт, я – Сашко. Захоплююся дизайном інтер’єрів, розповідаю у своєму блозі про цікаві проекти та дизайнерські фішки» і т.д. Потім усю історію розбиваєте на кілька складових:

  • хто я, де навчалася і як вибрала саме дизайн;
  • що вплинуло мій вибір професії;
  • мій шлях у сфері дизайну: успіхи та факапи;
  • чого вдалося досягти на сьогодні;
  • як планую розвиватися далі тощо;
  • заклик до дії в середині тексту та наприкінці.

Це приблизний план, але допоможе написати базову версію вітального посту. Можна розділити історію на кілька коротких постів, або вмістити всю розповідь в одній публікації головне не забувати робити заклик до дії!

Коротко про головне

Колись ви змінитеся і писатимете новий пост-знайомство, однозначно . Але формула написання залишиться колишньою, використовуйте ідеї та приклади з цієї статті.

Ведення особистого або корпоративного блогу в інсти, як правило, починається з поста-знайомства. Ця посада відіграє дуже важливу роль, оскільки допомагає:

  • привернути увагу користувачів;
  • дати інформацію про себе та свою діяльність;
  • підвищити активність на сторінці;
  • сформувати довіру.

Не забувайте відповідати на запитання, коментувати особисті історії інших людей, залучати до розмови якнайбільше читачів. Чим ближче ви опинитеся до власної аудиторії, тим більше віддачі отримаєте натомість!

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment