Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися статистику в Інстаграмі, і що вона означає

Коваленко Марія 

Як передплатники натрапили на ваш обліковий запис? Які пости вони найчастіше зберігають, які пересилають друзям, після яких найчастіше вирішують зателефонувати чи написати? У яких містах вони мешкають? Скільки їм років? Які дні тижня і який час доби вони найактивніші в Інстаграм?

Статистика Інстаграм дозволяє дізнатися про цю цінну інформацію і завдяки їй більш точно працювати зі своєю аудиторією та збільшувати продажі.

Насамперед статистику треба активувати

Щоб отримати доступ до статистики, необхідно переключити обліковий запис на бізнес-профіль. Натискаємо на меню (горизонтальні смужки) у правому верхньому кутку, вибираємо зі списку “Налаштування” , потім “Акаунт” та “Переключитися на професійний акаунт” .

Докладніше про це: «Як створити бізнес-аккаунт в Інстаграм» .

Статистика буде збиратися з того моменту, як ви перейшли.

Статистика посту

Тепер під кожним постом у нас з’явилася пропозиція «Подивитися статистику» . Натискаючи на нього, бачимо кілька цифр.

Дивимося статистику в інсте

Відомості про кількість лайків та коментарів у нас були й раніше. Але тепер ми маємо ще й «літак» — число під ним показує, скільки разів вашу публікацію пересилали в директ іншим людям. А також «прапорець» – він сигналізує, скільки разів ваш пост зберегли.

«Відвідування профілю – 9» . Що означають ці слова та цифра? Те, що 9 людей з тих, хто переглянув публікацію, захотіли пройти у ваш профіль.

Добре це чи погано?

Можливо по-різному. Це може означати, що ваш передплатник подумав:

«Ух, який класний піст. Прямо захотілося купити. Піду подивлюся, що це за компанія така, може, поставлю їм кілька запитань про продукт».

Або навпаки:

«І хто ж написав таку нісенітницю? Коли мене підпало на це підписатися? Навіщо? Піду подивлюся їхній профіль, може пригадаю, навіщо підписався, якщо це не щось надалі перспективне, відпишуся якнайшвидше».

Що таке «охоплення» в Інстаграмі

“Охоплення” – одна з найважливіших характеристик, за яку багато підприємців просто лягають кістками.

Вона показує, скільки людей насправді побачило вашу посаду. Для деяких ця цифра може бути шокуючою. Ви думали, що у вас 10 тисяч передплатників, а статистика показує, що кожну вашу посаду бачить не більше 1 тисячі осіб? Так, так буває, дуже часто. Охоплення від 30% до 60% – хороший показник для комерційних акаунтів, 10% -15% – дуже часто зустрічається.

“Свайпнув вгору” (тобто, натиснувши пальцем на статистику і провівши їм вгору по екрану), ми бачимо більше статистичних даних.

Що означає, наприклад, якщо ви бачите такі дані в рубриці «Інтересне»?

“Підписки – 2”. Такий запис говорить про те, що двоє людей, які побачили вашу посаду, вирішили підписатися на ваш аккаунт. Тобто раніше вони передплатниками не були. Як дізнатися, яким чином їм попався на очі ваш пост? Відповідь може бути далі.

“Охоплення – 1026” . Пост побачили 1026 людей, ми про це вже говорили. Цікаво, що більше половини цих людей (52%) не були нашими передплатниками. Як же вони побачили нашу посаду? Також пошукаємо відповідь на це питання у наступних даних.

“Покази – 1597” . Цей запис означає, що пост показувався 1597 разів. А «Охоплення» показало, що нашу посаду побачили 1021 людина – набагато менше. Як таке може бути? Дуже просто. Число показів майже завжди більше охоплення, це означає, що частина передплатників побачили вашу посаду два або кілька разів.

«З Головної – 770» . Тобто 770 людей побачили вашу посаду просто у своїй стрічці. Це ваші передплатники.

“Від хештегів – 582” . 582 людини натрапили на цю посаду завдяки хештегам. Ось і можлива відповідь на запитання, як знайшли нашу посаду 52% людей, які не були нашими передплатниками, і звідки взялися ці два нові передплатники. Всі вони прийшли до вас по хештегу, а двоє зацікавилися акаунтом і залишилися. На жаль, напевно цього сказати не можна, ми можемо тільки припустити, зіставивши дані щодо хештегів, підписок та кількості охоплених людей, які не були на вас підписані раніше.

«З профілю – 7» . Ці сімох спочатку прийшли на головну сторінку вашого облікового запису, а звідти вже зайшли в пост. У яких випадках це трапляється? Наприклад, інший обліковий запис в Інстаграм дав на вас посилання, люди прийшли на вашу головну сторінку, а звідти зайшли на пост. Або посилання на Інстаграм було на вашому сайті, або клієнти побачили назву вашого облікового запису в офісі. Варіантів може бути багато. Головне – люди зайшли спочатку у профіль, а потім уже прийшли до цієї конкретної публікації.

«З Іншого – 240» . Цей рядок говорить про кількість людей, які зайшли на вашу посаду з інших джерел. Наприклад, хтось відправив їм посилання на цю посаду в Директ або поділився іншим способом (в електронному листі, через месенджери, на сайті), або вашу пост зберегли, а потім знову глянули на нього, і цей повторний перегляд був зарахований у рядку « З Іншого».

Таким чином ми можемо переглянути статистику будь-якої посади, яка була опублікована після переходу в бізнес-профіль.

А також у нас є можливість дізнатися статистику облікового запису в цілому.

Статистика облікового запису

Щоб подивитися статистику облікового запису, нам знову треба зайти в меню (горизонтальні смуги у правому верхньому кутку) і натиснути на рядок «Статистика» .

Тут ми бачимо вкладки «Контент» , «Дії» та «Аудиторія» .

Вкладка «Контент»

Статистика в Інстаграмі

У цій вкладці за замовчуванням нам показують наші пости та історії, відсортовані за охопленням. Спочатку найпопулярніші – тобто, що отримали найбільше охоплення, і далі за спаданням.

Також нам повідомляють, скільки всього публікацій та історій у нас було за останній тиждень (45) і як це співвідноситься з показниками попереднього тижня (на 5 більше).

Ми можемо сортувати як пости, так і історії за різними параметрами та за різний період. Натиснувши на кнопку « Все », ми отримуємо можливість вибрати пости з найбільшою кількістю лайків – для цього треба вибрати рядок зі словом «Позначки Подобається» . Або ті, хто отримав максимальну кількість коментарів. Або відокремити ті пости, переглянувши які читачі починали вам дзвонити – для цього треба вибрати «Виклики» . Або ті, які найчастіше репостили.

Також можна переглянути найвдаліші пости за сумою всіх цих показників – лайків, коментарів, дзвінків. Для цього треба вибрати перший рядок – “Залучення” .

Також ми можемо зробити вибірку за різні періоди максимум 2 роки, мінімум 7 днів. І подивитися окремо порівняльні показники фотопостів, відеопостів, кільцевих галерей.

Те саме і з історіями. Ми можемо відсортувати їх показним показникам – «охоплення», «кліки на сайт», «дзвінки» та іншим, а також зробити вибірку за різні періоди, але максимально можливий період у випадку зі сторіс – 14 днів.

Вкладка «Дія»

У цій вкладці можна подивитися, як варіювалися протягом останнього тижня охоплення, покази, а також інші важливі показники — кількість відвідувань профілю, кліків на сайті, кліків на кнопці «Як дістатися».

Цікаве

Розділ «Цікаве» показує наш сумарний охоплення та покази за останній тиждень.

Аналітика в Інстаграм

Ми бачимо, що охоплення склало 3854 людини, і воно дуже сильно скоротилося в порівнянні з попереднім тижнем.

Сумарні покази – 17698 особи, і теж помітне скорочення порівняно з попереднім періодом.

Також на графіку ми можемо подивитися, в які дні охоплення були більшими або меншими.

А тицьнувши пальцем на цей графік, ми бачимо конкретні цифри – по півтори тисячі охоплень у понеділок та середу, майже стільки ж у вівторок, у решту днів набагато менше.

Взаємодія

У блоці «Взаємодія» можна переглянути, скільки було відвідувань профілю, кліків по сайту з профілю, кліків за кнопкою «Як дістатися».

Аналітика в Інстаграм

Також нам показують графік розподілу цієї активності протягом тижня. Ми бачимо, що найбільше дій було у середу – 57 штук.

Щоб побачити конкретні цифри, треба доторкнутися пальцем цього графіка.

Вкладка «Аудиторія»

У цій вкладці ми можемо подивитися, як змінювалося кількість ваших передплатників за останній тиждень, у яких містах країнах живуть ваші передплатники, скільки їм років, коли вони найбільш активні.

Приріст

Ця вкладка дає нам інформацію про кількість передплатників. Зокрема, про те, скільки людей від нас відписалося, скільки підписалося, і який у результаті вийшов приріст – він може бути позитивним та негативним, коли після всіх підписок-відписок кількість передплатників поменшала.

Дивимося статистику облікового запису в інсте

У нашому прикладі відписалося 12, підписалося 16, кінцевий підсумок – плюс 4 передплатники цього тижня.

Трохи нижче ми бачимо графік числа передплатників. Бачимо провал у суботу. Ми можемо натиснути пальцем на цей провал, і нам покажуть докладніші відомості про нього. Ми бачимо, що в суботу, 7 грудня, від нас відписалося троє людей і ніхто не підписався.

І якщо ми хочемо з’ясувати, що ж за публікації привели до такого результату, ми можемо натиснути на кнопку «Дивитись публікації» і побачимо якраз пости та сторіс за 7-8 грудня та статистику за ними. Таким чином, можна зрозуміти, які публікації читачам не подобаються. Хоча в нашому випадку цифри надто малі, щоб говорити про висновки. Швидше вони у межах статистичної похибки.

Топ місць

Трохи нижче ми можемо побачити інформацію про те, в яких містах мешкають наші передплатники.

Очікуємо у московського дитячого центру, чий обліковий запис ми розглядаємо, більшість передплатників — із Москви.

А натиснувши кнопку «Країни» , ми дізнаємося, з яких країн у якій пропорції у нас передплатники. 

Віковий діапазон

У наступному розділі ми можемо подивитися, чоловіки та жінки якого віку в нашому обліковому записі.

Аналітика Інстаграм

Ми бачимо, що серед наших передплатників переважають люди віком від 25 до 34 років, трохи менше жінок та старших чоловіків — від 35 до 44 років.

Цікаво, що на наш аккаунт також підписані школярі віком до 17 років та люди похилого віку, яким більше 65. Куди тільки не дістався Інстаграм!

Підлога

Тут нам показують, що 71% наших передплатників – жінки, чоловіків лише 29%.

Передплатники

Цей розділ називається чомусь «Підписувачі», хоча правильніше було б назвати його «Активність передплатників», тому що саме це він і показує: у який час доби та в які дні тижня ваші передплатники найактивніші в Інстаграм.

Активність передплатників в Інстаграм днями тижня

Натиснувши кнопку «Дні» , я бачу, що найінтенсивніший колір — у понеділка, вівторка та середи. Отже, цими днями аудиторія найактивніша. Найблідіший — у суботу, мабуть, цього дня наші передплатники відпочивають від гаджетів.

За допомогою кнопки «Годинник» можна переглянути активність по годинах. Очікується мало активності близько 3-6 години ранку, максимальна активність – близько 6 години вечора.


Отже, ми розібрали, що таке охоплення в Інстаграм і чому за нього всі так б’ються, як подивитися місце проживання та вік своїх передплатників, яким способом можна вичленувати справді найпрацюючіші публікації.

Сподіваюся, що ця стаття допоможе вам проводити якісну аналітику свого облікового запису і завдяки їй результативно працювати зі своїми передплатниками та більше заробляти.

Recommended Posts

Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як поділитися коментарями в Instagram Story: Покрокова інструкція

Історії в Instagram – це простий спосіб швидко поділитися оновленнями зі своїми підписниками. Протягом багатьох років до історій було додано кілька функцій, щоб підтримувати інтерес користувачів до історій. Останнім серед них є можливість ділитися коментарями в Instagram. Іноді ми вважаємо коментар смішним і хочемо поділитися ним з усіма в Instagram stories, але лише нещодавно з’явилася […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment