Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Планувальники стрічки в Інстаграмі: навіщо потрібні та як працюють

Коваленко Марія 

Ведення комерційного облікового запису в Інстаграмі забирає багато часу. Мало написати та опублікувати пости – потрібно аналізувати статистику, спілкуватися з аудиторією, стимулювати продажі, генерувати та перевіряти гіпотези для розвитку, а іноді – навіть налаштовувати рекламу, якщо під це завдання немає окремої людини. Коли у роботі кілька проектів, єдиний спосіб усе встигнути – автоматизувати та прискорити кожен етап.

Поговоримо про планування та публікацію контенту, а також планувальники стрічки в Інстаграмі, які допомагають економити час на цьому етапі.

Навіщо планувати стрічку в Інстаграмі

Планування вирішує кілька завдань:

  • Зробити обліковий запис візуально привабливим . Плануючи стрічку, ви можете розподілити фотографії так, щоб вони гармонійно виглядали поряд. Існує безліч дизайнерських прийомів оформлення стрічки – колажі, закономірності, чергування фотографій та ілюстрацій з текстом і т. д. Жоден з них не вдасться реалізувати без планування. 
  • Сформувати єдиний стиль . Він робить стрічку красивою та працює на впізнаваність. Так ви допоможете користувачам швидше розібратися, що до чого – хто ви і навіщо на вас підписуватись.
Приклади облікових записів в єдиному стилі
Приклади облікових записів в єдиному стилі
  • Спростити роботу з контент-планом . Коли ви знаєте, що у понеділок у вас йде фотографія продукту, у вівторок – колаж, а в середу – візуал із текстом, підібрати теми постів та сформувати з них план на тижні вперед стає простіше. Можна і навпаки: сформувати тематичний план, а потім добирати до постів обкладинки. У будь-якому випадку варто подивитися, як підібраний візуал виглядає у стрічці, і при необхідності поміняти пости місцями.
  • Створити атмосферу . Завдяки єдиному стилю ми можемо транслювати користувачам певні настрої, ідеї та цінності. Все це формує образ бренду та задає емоції, які цей бренд викликає у потенційних клієнтів. А складається єдиний стиль не лише з кольорів, шрифтів, фільтрів та стандартів обробки фотографій, а й загальної логіки розташування постів, що досягається за рахунок планування візуалу.
Приклади акаунтів, стиль яких викликає певні асоціації – жіночність, затишок, технологічність
Приклади акаунтів, стиль яких викликає певні асоціації – жіночність, затишок, технологічність

Як планувати візуал в Інстаграмі

Можна вручну – у графічних редакторах або навіть Google Документах. Але простіше та швидше планувати стрічку Інстаграма у спеціальній програмі – планувальнику візуалу. Особливо, якщо графічними редакторами ви не володієте.

Що таке планувальники стрічки та як вони працюють

Планувальник візуала – це онлайн-сервіс або мобільний додаток, в який можна завантажити фотографії та ілюстрації для постів та подивитися, як вони всі разом виглядатимуть у стрічці Інстаграма.

Працює все просто:

  1. Задаємо розклад публікацій для облікового запису.
  2. Створюємо пости та завантажуємо фотографії відповідно до дат публікацій.
  3. Дивимося, що вийшло.
  4. При необхідності змінюємо розташування постів у стрічці.

Крім планування візуалу, такі послуги часто можуть:

  • автоматично публікувати заплановані пости в Інстаграмі та інших соцмережах;
  • створювати дублікати постів , щоб ви могли підігнати їх під аудиторію різних майданчиків;
  • автоматично проставляти UTM-мітки;
  • публікувати текст, фото, відео та Історії в Інстаграмі;
  • автоматично видаляти пости у заданий час;
  • перевіряти тексти на помилки;
  • додавати стікери до Історій та багато іншого.

Ви можете заздалегідь побачити контент-план “наживо”. Також планувальники візуалу в Інстаграмі:

  • автоматизують частину завдань SMM-фахівця;
  • економлять час;
  • самі контролюють своєчасну публікацію або видалення постів;
  • позбавляють необхідності постійно перемикатися між декількома соцмережами;
  • поєднують у собі функції кількох інструментів: графічного редактора, компонувальника UTM-міток, а іноді ще відеоредактора та сервісу аналітики.

Як спланувати гармонійну стрічку в Інстаграмі: інструкція

Щоб спланувати візуал для Інстаграма:

Створіть розклад постів . Якщо ви переключилися на це відображення вперше, перш ніж планувати публікації, потрібно встановити розклад для окремої сторінки Інстаграма або всього облікового запису, до якого вона прив’язана.

По кліку відкриється інтерфейс для налаштування графіка публікацій. Можна задати час для декількох днів або вказати індивідуально для кожного.

Сервіс підтягне вже опубліковані пости з профілю та створить слоти для майбутніх публікацій відповідно до розкладу.

Заплануйте першу публікацію . Для цього клацніть порожній слот у сітці.

Додайте текст, відео або фотографії, додаткові елементи: геомітку, опитування, посилання тощо. Позначте чекбоксами потрібні налаштування.

Додайте інші пости . На кліку на «Ок» створений пост з’явиться у плані. У такий же спосіб створіть наступні пости – на тиждень чи місяць уперед.

От і все. Тепер у вас є не тільки візуальний план на місяць вперед, але й повністю готові пости, які SMMplanner автоматично опублікує із заданими налаштуваннями у встановлений час. Також ви можете скористатися іншим способом та спланувати стрічку через нову систему візуалізації.

Як вибрати планувальник візуалу в Інстаграмі

У мережі повно планувальників стрічки Інстаграма, тому ми вирішили не розглядати ще один, а зосередитись на критеріях вибору сервісу.

  • Функціонал . Тут, як і з будь-яким іншим софтом. Складіть список функцій, які потрібні вашому проекту, будь то відкладений постінг, публікація Історій або видалення за розкладом, і вибирайте планувальник візуалу, який вміє все необхідне.
  • Можливість підключити проксі . Опція потрібна, щоб уникнути ризику блокування облікового запису. Особливо актуально, якщо ви з одного комп’ютера ведете облікові записи відразу декількох клієнтів. 
  • Вбудовані редактори . Часто необхідно відредагувати фотографії та відео для постів та Історій або заздалегідь нескладне зображення. Зручно, коли все це можна зробити прямо у планувальнику, не перемикаючись між вкладками та не підбираючи додаткові інструменти.
  • Техпідтримка . Дивіться, щоб підтримка була не лише на словах.
  • Тарифи та вартість . Суб’єктивний критерій – кожен вибирає інструмент під свій бюджет. Але чудово, коли можна затестіти планувальник безкоштовно, а потім підібрати тариф відповідно до своїх потреб, не переплачуючи за зайвий функціонал.

5 порад щодо оформлення та планування стрічки в Інстаграмі

Плануйте на місяць уперед . Таке довгострокове планування забирає час, але має свої переваги:

  • більше не повертаємось до цього питання до наступного місяця;
  • уникаємо ситуації, коли настав час публікувати, а ми не знаємо, про що писати;
  • заздалегідь плануємо гармонійну візуальну стрічку та готуємо контент для неї, щоб потім не бігати в паніці у пошуках відповідного фото;
  • можемо заздалегідь написати пости.

Краще витратити на це кілька днів на місяць, ніж щодня думати, що на завтра посади не готові.

Дотримуйтесь обраної стилістики – відтінків, гами, фільтрів. Це може здатися нудним, але єдиний стиль – це впізнаваність та асоціація з брендом. Він привертає увагу і краще запам’ятовується. До того ж, якщо ви занадто відчайдушно експериментувати з візуалом, ризикуєте замість єдиного і гармонійного акаунту отримати яскраві уривки, прекрасні окремо, але абсолютно незручні всі разом.

Продумайте композицію . Класична та зручна «шахівниця», коли візуал у певній стилістиці чергується через піст, застаріла і набридла всім, здається, ще у минулому столітті. Але це не означає, що в 2023 році не можна створити в стрічці Інстаграма цікаву композицію, що запам’ятовується. Наприклад, для цього можна використовувати рамки, форми, акцентні кольори, зміну або чергування кольорів, лінії та інші прийоми.

Декілька прикладів композицій з різними прийомами для натхнення
Декілька прикладів композицій з різними прийомами для натхнення

Слідкуйте за поєднанням кольорів . Щоб пости гармонійно виглядали у стрічці, мало вибрати єдину кольорову гаму та акцентний колір. Важливо стежити, щоб в одному пості або по сусідству не було квітів, які зовсім не поєднуються між собою: рожевий з помаранчевим, сірий із темно-зеленим, синій із салатовим тощо.

Орієнтуйтесь на цільову аудиторію . Це важливо при виборі загального стилю ведення облікового запису, щоб залучати передплатників, а не відштовхувати їх. Якщо ваша аудиторія – майбутні мами, можете оформити обліковий запис у м’яких пастельних тонах, а якщо зухвалі підлітки – використовувати яскраві кольори та сміливі поєднання. Зробите навпаки – відлякаєте перших та ризикуєте не привернути увагу других.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment