SMM - Соціальні медіа Youtube блог

Як створити канал на Ютубі самостійно

Коваленко Марія 

Важко знайти сучасного інтернет-користувача, який би жодного разу не дивився відео на YouTube. Це найпопулярніший відеохостинг, що поєднує у собі різноманітний аудіо та відео-контент, який завантажується з усіх куточків світу.

Величезна платформа поєднує людей з усіх континентів, які можуть будь-коли переглядати цікаві кліпи, ділитися ними з друзями, залишати коментарі та лайки.

Однак, якщо ви хочете не просто дивитися ролики і мрієте стати не глядачем, а контент-мейкером – необхідно створити свій власний YouTube-канал. Кожен популярний відеоблогер із мільйонною аудиторією починав свій шлях однаково – з кнопки «Створити канал».

А це означає, що і вас є шанс не просто ділитися з людьми цікавою інформацією, а й набути справжньої популярності на самому затребуваному відеохостингу.

Як це зробити? Ми підготували для вас просту покрокову інструкцію, яка допоможе зробити перші кроки на шляху до успішної кар’єри ютуб-блогера. Але для початку давайте дізнаємося, чому YouTube-канали такі популярні, а блогерів стає все більше?

Можливості каналу на Ютуб та його переваги

  • Все абсолютно безкоштовно – для реєстрації на порталі та створення нового ютуб-каналу не потрібно вносити жодної плати. Завдяки цьому будь-хто може запустити свій відео-блог. Однак якщо ви хочете отримати велику аудиторію та публікувати якісний сучасний контент, без вкладень у обладнання для зйомки не обійтись.
  • Швидке створення – вам потрібно не більше 10 хвилин на створення YouTube-каналу. Відеохостинг максимально спростив налаштування, які зрозумілі кожному ютуберу-початківцю.
  • Люди люблять відео-ролики – відеоконтент сприймається людьми набагато краще та легше, ніж текст та аудіо, тому він такий популярний.
  • Ніші на будь-який смак – на платформі можна знайти практично будь-які тематичні ніші, зайняти яку ви можете вже зараз. Не всі галузі можуть похвалитися якісним контентом, тому у вас є шанс виправити цю ситуацію і зайняти свою нішу.

Отже, ми з’ясували, що Ютуб – це просто, швидко та популярно. Тепер можна розпочати створення свого власного ютуб-каналу.

КРОК №1 — Реєстрація Google-акаунта

Якщо у вас досі немає свого гугл-акаунта, або ви хочете створити новий спеціально під YouTube, необхідно зареєструватися в системі.

Для цього:

  1. Переходимо на сторінку myaccount.google.com, після чого знаходимо кнопку «Увійти» та «Створити обліковий запис».
  2. Заповнюємо форму активації профілю, вказуючи актуальні дані.
  3. Вказуємо адресу електронної пошти (не обов’язково Gmail).
  4. Вводимо свій номер телефону (номер можна не вказувати, але він необхідний для доступу до всіх функцій системи та двофакторної ідентифікації, яка допомагає суттєво підвищити безпеку облікового запису).
  5. Завершуємо реєстрацію.

КРОК №2 – Створення YouTube-каналу

Створити свій ютуб-канал ще простіше. Для цього:

  1. Заходимо на веб-сайт youtube.com.
  2. Натискаємо на кнопку «Увійти» у верхньому правому кутку.
  3. Використовуємо для входу створений гугл-аккаунт.
  4. Натискаємо на іконку акаунта і в меню вибираємо розділ «Мій канал».
  5. У спливаючому вікні вводимо назву (можна потім поміняти) і натискаємо “Створити канал”.

КРОК №3 — Підтвердження YouTube-акаунта

Щоб знизити кількість порушень та спаму, відеохостинг запитує підтвердження особи користувача через номер мобільного телефону. Після підтвердження відкриваються додаткові функції, серед яких:

  • Можливість завантаження роликів тривалістю понад 15 хвилин.
  • Додавання авторських значків у ролики.
  • Веде прямі онлайн-трансляції.
  • Подача заявок на авторський захист контенту (Content ID).

Для підтвердження ютуб-акаунта:

  1. Перейдіть до “Налаштування”.
  2. Натисніть «Статус каналу та доступні функції».
  3. Натисніть кнопку «Підтвердити».
  4. У вікні потрібно ввести свій номер телефону і вказати відповідний спосіб підтвердження – через SMS або голосове повідомлення. Натискаємо «Надіслати».
  5. У поле, що відкрилося, вводимо отриманий код і клацаємо «Відправити».

Після проходження підтвердження відкриваються всі функції та можливості платформи для користування.

КРОК №4 – Назва

Назва – це своєрідний бренд, за яким вас дізнаватимуться передплатники. Тому необхідно придумати чіпляючу, що запам’ятовується, але при цьому проста назва, яка сподобається людям.

Дамо кілька порад:

  • Авторський блог, де головна особа – це ви, не потрібно соромитися назвати своїм ім’ям чи прізвиськом. Ви головне медійне обличчя, тож фоловери повинні знати, як вас називати. Можна спростити своє прізвисько чи ім’я – головне, зробити його незабутнім і простим у написанні (для полегшення пошуку).
  • Корпоративний ютуб-канал називають ім’ям бренду або компанії – так клієнти одразу дізнаються про когось або про що мова.
  • Ключове слово, яке є більш популярним, краще написати на латиниці або використовувати переклад на англійську мову, що дозволить розширити аудиторію надалі.

КРОК №5  – Первинне налаштування

Створення сторінки на Ютуб – це лише перший етап. Щоб унікалізовано її, зробити привабливою та зручною для передплатників, необхідно зробити первинне налаштування. Для цього потрібно перейти на сторінку «Налаштування YouTube», де можна в кожному розділі змінювати інформацію. Розглянемо основні їх.

Інформація каналу

У цьому розділі можна додавати і в будь-який час змінювати основну інформацію – пароль, назву, кнопки тощо.

Тут же можна натиснути на розділ «Додатково», де відкриються такі параметри як:

  • Посилання на обліковий запис – щоб вам було легше знайти з браузера, стандартну URL-адресу можна замінити на особисту.
  • Прив’язати соціальні мережі – для залучення трафіку із соцмереж можна налаштувати прив’язку ютуб-акаунта, щоб після публікації відеороликів інформація про них автоматично поширювалася в Інстаграм, Фейсбук, Однокласниках та ін.
  • Перегляд веб-сайтів, які мають доступ до вашого облікового запису YouTube.
  • Клавіша видалення YouTube-каналу.

Аватар

Зовнішній вигляд сторінки впливає на її впізнаваність серед користувачів.

Щоб сподобатися потенційним передплатникам, займіться оформленням та дизайном свого відео-блогу. Почати можна з аватара – для цього:

  1. Натисніть поточний аватар.
  2. Клацніть на кнопку «Змінити».
  3. Виберіть на пристрої фото або зображення, яке ви хочете використовувати як аватар.

Шапка

Подальша робота з інтерфейсом передбачає зміну шапки. Для цього вибираємо кнопку “Додати оформлення каналу”. На вибір пропонується стандартний набір фонів від платформи або ви можете завантажити свій унікальний фон з комп’ютера.

Відеохостинг рекомендує завантажувати картинку для шапки з роздільною здатністю 2560*1440 pix. Однак на кожному гаджеті шапка відображатиметься по-різному. Так, через планшет або смартфон відображається лише область 1546*42 pix із центральним фокусуванням. Переконайтеся, що по краях фону є достатньо місця для обрізки.

КРОК №6 — Налаштування доступу

Для тих, хто бажає обмежити доступ до матеріалів на ютуб-каналі, необхідно розібратися з редагуванням параметрів – зробити ролики закритими або залишити їх відкритими. Надавати право переглядати контент можна тим, хто, наприклад:

  • Придбав відеокурс від автора.
  • Сплатив передплату або одноразовий доступ.
  • Купив окремі відео-уроки, плейлисти з тем, що цікавлять, тощо.

Для обмеження доступу потрібно зайти на сторінку «Творча студія», після чого натисніть на пункт «Відео» в лівій частині меню.

Далі під категорією «Параметри доступу» тиснемо на значок олівця та вибираємо один із пунктів:

  • “Обмежений доступ”.
  • “Доступ за посиланням”.
  • “Відкритий доступ”.

КРОК № 7 — Редагування параметрів облікового запису та створення додаткових каналів

Зайнятися редагуванням YouTube-каналу можна будь-коли. Розширені можливості для редагування, як згадувалося раніше, ви знайдете у вкладці Додатково. Також ви можете підлаштувати обліковий запис під себе, налаштувавши вкладки:

«Повідомлення»

У розділі можна легко керувати повідомленнями про дії та події, що відбуваються з вашим ютуб-богом: лайки, передплати/відписки, коментарі та ін. Повідомлення надходять вам на електронну пошту (тому краще завести окремий e-mail під Ютуб). На початковому етапі розвитку відеоблогу повідомлення дуже корисні. З їхньою допомогою можна відслідковувати активність на відеороликах, читати коментарі передплатників, зрозуміти помилки, допущені в процесі монтажу та ін.

Слідкуйте за коментарями та прислухайтесь до думки аудиторії, намагайтеся виправити явні помилки. Це дозволить поступово покращувати якість контенту, збільшувати кількість тих, хто підписався, а отже, підвищувати кількість лайків та коментарів, які так необхідні для успішної монетизації надалі.

З поступовим зростанням кількості передплатників, кількість повідомлень теж збільшуватиметься. Якщо потік коментарів вам заважає, досить просто відключити їх, клацнувши по потрібних кнопках у розділі.

«Пов’язані акаунти»

У цьому розділі вам пропонується прив’язати свій ютуб-аккаунт до соціальних мереж. Прив’яжіть облікові записи, які продовжують або розвивають тематику вашого блогу. Надалі ви зможете монетизувати не лише Ютуб, а й свої соцмережі. Також прив’язка сприяє просуванню – інформація про публікацію відеоматеріалів автоматично відображатиметься в кожній прив’язаній соцмережі.

«Конфіденційність»

На цій вкладці можна відрегулювати відображення ваших підписок, лайків та завантажень, а також відкрити або обмежити доступ до ютуб-каналу для інших користувачів.

Деякі користувачі, наприклад, власники бізнесу або великі блогери, ведуть діяльність одразу за двома напрямками. Тому виникає потреба у створенні ще одного YouTube-каналу. Що робити? Заходимо знову в розділ “Налаштування”. У нижній частині розділу ви побачите кнопку для створення нового каналу – далі повторюємо все заново.

КРОК №8 – Додавання відео

Тепер варто поговорити про найголовніше – про те, заради чого ви задумали створення YouTube-каналу. Завантажимо перший відео. Щоб додати новий відеофайл, потрібно відкрити вікно завантаження у верхньому правому куті. Після цього ви вибираєте потрібний файл на комп’ютері та натискаєте “Завантажити”. Процес завантаження ролика може затягнутися – у цей час краще зайнятися написанням опису та вигадуванням цікавої назви для нього.

Для більш точного настроювання необхідно зайти в спеціальний розділ «Розширені налаштування». Тут можна редагувати такі параметри:

  • Відображення статистики перегляду.
  • Встановлення вікових обмежень.
  • Вибір тематичної категорії.
  • Дозвіл або заборона коментування.

Після завершення завантаження та обробки відео натискаємо «Готово» – нова публікація відобразиться на сторінці і буде доступна для перегляду.

КРОК №9 – Оптимізація відео-контенту

Щоб хтось дивився плоди вашої праці, необхідно попрацювати з оптимізацією кожного відеоролика. Для цього слід на кожну сторінку додати деталізований контент, а також придумати назву, що чіпляє, відображає суть кліпу, опис і теги.

Що важливо знати про назву ролика? Воно має включати:

  • Основну ключову фразу чи слово (напр. – рецепт курки, ремонт двигуна).
  • Назва бренду, компанії, продукту (пилосос LG, фільми від Marvel).
  • Ім’я автора, оповідача, що інтерв’юється (кращі книги Достоєвського, відверте інтерв’ю з Василем Смирновим тощо).
  • У відповідних випадках – країну або місто (для локальних компаній або тревел-блогів), назва заходів.

Опис до відео має містити лаконічну та точну текстування з коротким переказом того, про що йдеться у відеоролику. Також до опису додаються посилання – на джерела інформації, соцмережі, сайти брендів та компаній, донати та ін.

Ще один важливий гачок для привернення глядацької уваги – мініатюра чи прев’ю. Це та картинка, яку побачать користувачі, перш ніж натиснути на ролик. Для створення мініатюри можна використовувати різні фоторедактори – краще заздалегідь дізнатися, який дизайн привертає більше уваги і дотримуватися порад.

КРОК №10 – Залучення фоловерів

Відеохостинг використовує складні алгоритми ранжування та оцінок, щоб видавати користувачам найбільш якісний та цікавий для них контент. Система автоматично ранжує ваші кліпи, визначаючи – показувати їх у рекомендаціях чи ні. Як це працює?

Якщо більше половини від всієї кількості людей, що дивляться кліп людей переглянули його до середини і далі, платформа буде розцінювати контент як корисний і цікавий. Тому ролик з більшим ступенем ймовірності відображатиметься у списку рекомендацій, коли користувачі дивляться інших блогерів. Намагайтеся працювати над якістю відеоконтенту, щоб люди якомога довше залишалися залученими.

Для привернення уваги потенційних фоловерів:

  • Створіть клікабельну назву та опис.
  • Прив’яжіть облікові записи соцмереж (надалі можна буде запустити таргетовану рекламу для розкручування).
  • Створіть плей-листи та групуйте кліпи за темами, рубриками, курсами тощо.
  • Зніміть трейлер ютуб-каналу – ознайомчий ролик про вас, про компанію, бренд, або про тематику контенту.
  • Виносьте важливий контент на передній план.
  • Намагайтеся покращувати оформлення облікового запису та дизайн прев’ю.

КРОК №11 — Відстеження статистики та прогресу YouTube-каналу

Платформа Ютуб дає своїм авторам можливість відслідковувати ефективність та популярність як блогу загалом, так і кожного відео-ролика окремо.

Спеціальний сервіс YouTube Analytics дозволяє дізнатися:

  • Джерела трафіку – звідки на ваш ютуб-канал прийшла аудиторія: перейшли з розділу рекомендацій, через пошукові запити або через зовнішні джерела (соціальні мережі, сайти, програми, де були розміщені посилання або вбудовані відео).
  • Середня тривалість перегляду.
  • Кількість лайків, коментарів або передплат після кожного опублікованого кліпу.
  • Регіони, у яких перебуває більшість аудиторії.
  • Вікові та статеві характеристики аудиторії.
  • Число внесення відео у списки відтворення передплатників та інше.

Відстежувати статистику можна як для списків відтворення, так і для окремих кліпів. Саме статистика дозволить вам ближче познайомитися зі своєю цільовою аудиторією, дізнатися про ефективність та якість контенту, оцінити, що подобається або не подобається передплатникам. А завдяки отриманій інформації ви зможете створювати більш якісний та професійний відеоконтент.

Відеоблогінг – це чудовий спосіб самовираження, реалізації свого творчого та інтелектуального початку, а також можливість знайти однодумців і при цьому непогано заробити.

Все необхідне для того, щоб стати успішним блогером, зараз можна знайти на найпопулярнішому у світі відеохостингу YouTube.

Саме на цій платформі ви зможете самостійно почати заробляти на відео-контенті та набути справжньої популярності. 

КРОК #1 – Створюємо авторський YouTube-канал

Для створення власного каналу вам знадобиться обліковий запис Gmail. Якщо у вас досі немає, зареєструвати його досить просто – переходимо на сторінку реєстрації в Google і заповнюємо спеціальну форму.

Для надійності краще зберегти свій логін та пароль, щоб ви завжди мали доступ до своєї сторінки (а для більшої безпеки рекомендується періодично змінювати пароль).

Реєстрація облікового запису займає всього кілька хвилин.

Перед створенням ютуб-каналу краще заздалегідь визначитися з його тематикою та нішою, яку ви хочете зайняти на хостингу. Це дозволить підібрати відповідну тему оформлення, продумати контент-план і структурувати відеоролики, що випускаються надалі.

Щоб зареєструвати свій канал на YouTube, потрібно:

  • Перейти до стартової сторінки Youtube.com.
  • Авторизуватися через свій gmail-аккаунт.
  • Перейти до сторінки налаштувань облікового запису у верхньому куті інтерфейсу.
  • Перейдіть на вкладку «Загальна інформація».
  • Натиснути кнопку “Створити канал”.

Після реєстрації можна розпочинати оформлення своєї сторінки. Це ваше своєрідне «обличчя», яке залучатиме або відштовхуватиме передплатників, тому до цього завдання потрібно підійти відповідально. Створіть і встановіть аватар, оберіть потрібну шапку, продумайте як згрупувати плейлисти.

Щоб зробити свій контент прибутковим, необхідно вивчити те, що популярно і актуально на даний момент – ознайомтеся з відеороликами популярних блогерів, що працюють у схожій до вашої тематичної ніші.

Зверніть увагу, як оформлені їхні сторінки, якого графіка публікацій вони дотримуються, як сортують відео. Це допоможе краще зрозуміти, що приваблює фоловерів і що зараз користується попитом на «ринку».

КРОК #2 – Вибираємо тематику та розробляємо контент-план

Щоб почати вести свій відео-блог, насамперед потрібно визначитися з тим, що він буде. Тематика є дуже важливою, адже люди підписуються лише на те, що їм цікаво. Контент-мейкери, які не дотримуються будь-якої спільної «нитки» та тематичної спрямованості, ризикують отримати рвані перегляди та менше підписок.

Крім цього, тема має бути цікавою самому авторові, адже якщо він сам у ній не зацікавлений, з боку глядачів відгуку теж не буде.

Розглядаючи найбільш трендові та затребувані у аудиторії наплавлення відеоблогінгу, можна виділити низку тематик:

  • Бьюті – огляд косметичних брендів та їх продукції, уроки макіяжів, поради щодо догляду за тілом та волоссям, новини бьюті-індустрії.
  • Кулінарія – відео-рецепти, корисні поради для кухні, огляди ресторанів та кафе.
  • Бізнес – цікаві способи заробітку, навчальні ролики, основи ведення бізнесу у мережі, тренінги та вебінари.
  • Авто – цікава інформація для автолюбителів, огляди новинок авто, шоу на автомобільну тему, рекомендації та уроки з ремонту.
  • Кіно – критика кінострічок, огляд новинок кінематографа, цікава інформація про акторів, ТОПи фільмів на задані теми, розбір сцен.
  • Спорт – онлайн-тренування, вправи для різних груп м’язів, рекомендації з меню та харчування, корисні поради для здорового способу життя.
  • Туризм – блоги з різних країн, поради для туристів, огляд туристичного спорядження, корисна інформація про традиції та звичаї інших народів.
  • Розпакування – корисні або веселі відеоролики з розпакуванням різноманітних товарів, цікавих глядачам.
  • Туторіали – різні майстер-класи, уроки, інструкції для створення чогось.

Рекомендується дотримуватись певної тематики контенту на початкових етапах, а з набуттям більшої популярності можна намагатися включати нові рубрики.

КРОК #3 – Знімаємо відео

Після того, як ви створили свій YouTube-канал і визначилися напрямом його діяльності, можна приступати до зйомки відео. Зараз глядач дуже досвідчений і вибагливий, тому залучити його можна лише якісною картинкою. Часи, коли ролики знімали на камеру ноутбука, давно минули.

До сучасних відеороликів висувається ціла низка вимог:

  • Чітке зображення.
  • Яскрава не змащена картинка.
  • Правильно збудований кадр.
  • Якісний звук.

У багатьох популярних відеоблогерів для цього є цілі професійні студії.

На початковому етапі можна обійтися і без неї, але вам знадобиться спеціальне обладнання:

  • Якісна камера – здатна записувати відео у форматі Full-HD або 4К.
  • Мікрофон – для того, щоб голос записувався чітко та без перешкод, варто придбати петличку. Згодом ви зможете купити більш дорогий та професійний мікрофон.
  • Штатив – використовується для стабілізації камери. Зі штативом вам буде зручніше записуватися, шукати ракурс і налаштовувати фокус.
  • Світло – для максимально виграшної демонстрації вашої особи, а також усіляких предметів у кадрі, необхідно як мінімум два джерела студійного світла. Звичайно, ви можете записувати ролики навпроти вікна, але з професійним світлом це буде набагато зручніше робити будь-якої доби.

Краще не нехтувати якістю обладнання та перші отримані з Ютуба гроші поступово вкладати у модернізацію техніки. Від цього залежатиме багато, а головне – приріст передплатників.

КРОК #4 – Розкручуємо свій ютуб-канал

Якщо ви хочете зробити свій контент прибутковим, варто знати головне – партнерська програма працює тільки для розкручених каналів. Монетизувати відеоролики можна лише тоді, коли кількість переглядів перевищить 1000 за добу. А це означає, що вам доведеться потрудитися, щоб розкрутитися і стати популярнішим на платформі.

Існує кілька способів залучити користувачів на свою сторінку:

  1. Реклама у популярніших ютуберів – після того, як ви завантажили вже деяку кількість пологів, можна шукати відоміших «колег» і купувати у них рекламу. Це може бути посилання в описі, особиста рекомендація блогера, колаборація тощо.
  2. Анотації – на кінцевій стадії перегляду виникають кнопки «підписатися», а також рекомендації перейти на інший ролик, поставити лайк та інші корисні дії. Цей досить простий метод залучення можна налаштувати при обробці та використовувати у кожному відео.
  3. Запрошення – простим способом підвищити відвідуваність стане цікавий чіпляючий коментар під чужими відеороликами із закликом перейти на ваш ютуб-канал.
  4. Заклик підписатися – до основного тексту сценарію можна ненав’язливо додати заклик до передплати та лайків, що роблять практично всі автори.
  5. Іноземні мови – YouTube є міжнародною платформою, тому сміливо використовуйте для підпису слова іншими мовами, прописуйте текстування в описі та ключі англійською, додавайте субтитри у відео. Так ви залучите велику аудиторію з різних країн, що дозволить швидше розкрутитись.

Займаючись постійним розвитком каналу, ви з часом самостійно знайдете найбільш оптимальні варіанти та інструменти, які допоможуть залучити більшу кількість передплатників, а отже, і прибуток.

КРОК #5 – Починаємо заробляти

Завжди потрібно пам’ятати – гроші приносять перегляди, а отже, для отримання прибутку необхідно орієнтуватися на потреби цільової чи потенційної аудиторії, видавати якісний цікавий контент, вміти зацікавити кожного глядача.

Що впливає розмір заробітку на Ютуб?

  • Кількість активних передплатників – це не просто кількість підписок, а скільки з фоловерів постійно заходять на ютуб-канал для перегляду нових публікацій.
  • Кількість роликів – регулярність публікації контенту є дуже важливою. Рекомендується завантажувати не менше одного матеріалу на тиждень, а в ідеалі кожні 2-3 дні.
  • Тривалість перегляду – щоб уникнути накруток, алгоритм відеохостингу став складнішим. Він враховує не просто кількість відвідувань, а те, скільки людей спостерігали відео до кінця. Мотивацією для того, щоб глядачі дивилися вашу роботу повністю, є її якість, цікавість, корисність та актуальність.
  • CTR у результатах пошуку – впізнаваність залежить від стилю оформлення. Це стосується прев’ю, яке ставиться на відео. Чіпляча картинка на тему значно підвищить клікабельність.
  • Залучення глядачів – ранжування для видачі у пошуку багато в чому орієнтується на залучення користувачів платформи. Якщо після перегляду одного ролика людина переходи до інших ваших робіт, це стане відмінним поштовхом для підвищення всього відео-контенту в пошуку системи.

Способи монетизації авторського контенту

Тепер можна поговорити, як заробляти на роботі відеоблогером. Активні ютубери дотримуються кількох методів отримання прибутку з допомогою реклами на каналах.

Найбільш ефективними та простими з них вважаються:

  1. Контекстна реклама . При показі ролика в нижній частині екрана спливає підготовлене текстово-графічне повідомлення, при натисканні яким людина переходить за посиланням рекламодавця. Щоб підключити контекстну рекламу, дозвольте її показ у Google Adsense – тут можна задати кількість показів.
  2. Розміщення посилань у описі. Коли ви стаєте більш популярними, відео-мейкери-початківці або бренди можуть купувати у вас рекламу, стаючи «спонсорами». Також це відноситься до реферальних посилань і посилань на продукти, що демонструються. За розміщення ви отримуєте оплату від спонсора.
  3. Розміщення рекламних вставок усередині самого відеозапису. Вартість таких кліків по рекламі дуже висока, але плата за них надходить лише під час перегляду протягом 20-30 сік.
  4. Залучення замовлень чи стартового капіталу для комерційної пропозиції. Якщо ви маєте унікальний продукт, можна зняти кілька сюжетів про нього з інформаційною або рекламною спрямованістю. Такий метод самореклами допомагає швидше знайти потенційних покупців серед передплатників та почати отримувати перші замовлення.
  5. Постінг підготовленої банерної реклами на основній сторінці ютуб-каналу. У цьому випадку плата буває як за 1000 переглядів, так і за число переходів за посиланням.
  6. Участь у партнерській програмі. Партнерка YouTube здатна суттєво підняти прибутковість каналу. Спеціальні програми доступні у різних країнах. Але щоб приєднатися до них, автор повинен докласти певних зусиль і мати постійну аудиторію.

Як зробити висновок, в основному те, скільки ви зможете заробити, залежатиме від кількості переглядів. А для їх підвищення потрібно докласти чимало зусиль як при створенні контенту, так і за його грамотного просування.

Партнерські програми та рекламодавці

Більшість прибутку блогери отримують завдяки співпраці з партнерками, які допомагають знайти найбільш привабливих рекламодавців. Останні платять відеомейкерам за високу конверсію. В результаті, кожна сторона залишається у виграші. Початківцям проблематично знайти великих рекламодавців, адже вони співпрацюють лише з найбільш затребуваними блогерами.

Успішні YouTube-канали заробляють на:

  • Рекламі від самого відеохостингу.
  • Інтеграціях у партнерських відео.
  • Рекламе товарів.
  • Просування новачків чи менш успішних авторів.

Для отримання прибутку з Ютуба рекомендується наголошувати якраз на партнерці. Знайти рекламодавця дуже непросто, проте результативна співпраця – це найкращий спосіб отримати дохід. Перші пропозиції щодо співпраці починають надходити приблизно після 10 тис. передплатників. Партнер допомагає у питаннях що і як потрібно рекламувати.

Найпопулярнішою вважається пряма рекомендація якогось товару. Ви розповідаєте глядачам про нього, даєте свою оцінку та рекомендацію, спонукаєте до придбання за посиланням у описі.

Монетизація на відеохостингу працює автоматично. При перегляді монетизованого контенту рекламне оголошення може спливати поверх ролика або переривати його. Партнерська система Google Adsense є офіційним рекламодавцем Ютуба.

Спонсорські підписки та донати

Найвідданіші фоловери та шанувальники можуть підтримати ютуб-канал і стати його спонсором.

Вони сплачують щомісячний внесок та підтримують ютубера, а в обмін отримують ексклюзивні матеріали:

  • Доступ до нових відеороликів раніше за інших.
  • Додатковий вміст.
  • Закриті онлайн-трансляції із блогером.
  • Участь у приватних групах.
  • Згадки від автора.
  • Унікальні стікери, емодзі, привітання вітання і т.д.

Щоб активувати спонсорську передплату, відео-мейкер має бути повнолітнім. Також кількість його фоловерів має перевищувати 30 тис. осіб.

Ця функція недоступна для тих, хто раніше порушував правила платформи або не підключений до офіційної партнерської програми або медіа-мережі.

Ще один спосіб заробити навіть новачкові – це донати чи пожертвування. Під час прямих ефірів або трансляцій користувачі можуть переписуватись у супер-чаті та надсилати вам гроші.

Їхня зацікавленість полягає в тому, що людина згадає їх у процесі трансляції і якимось чином подякує.

Також коментарі від донатерів підсвічуються у спільному чаті, що виділяє їх серед інших учасників.

Ціна донату може бути абсолютно різною – все це встановлюється провідним трансляцією перед початком мовлення. Користуватися суперчатом можуть лише ті ютубери, канали яких підключені до монетизації та налаштовані на ведення прямих трансляцій.

Від спонсорської передплати ви отримуєте до 70% усіх внесків. У свою чергу, комісія за донати буває меншою або зовсім відсутня.

Крім спонсорської підписки та донатів, відеоблогер може запропонувати глядачам підтримати канал матеріально.

Для цього в описі розміщуються банківські реквізити, а людина сама вирішує, чи варто підтримати блогера «монетою» чи ні.

У будь-якому випадку, покращуйте контент, працюйте над сценарієм та подачею матеріалу, давайте лише корисну та цікаву інформацію – тільки тоді до вас потягнуться люди. А передплатники – це головний хліб будь-якого діяча на YouTube.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment