Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як заробити гроші в Інстаграм. 16 способів почати монетизувати блог

Коваленко Марія 

В Інстаграмі сидять мільйони користувачів щодня. І там є гроші. Але треба вміти взяти їх.

У сьогоднішній статті розповімо про реальні способи заробітку в Інсті з усіма їх плюсами та мінусами. Без брехні, чарівних кнопок «бабло» та історій про успішний успіх.

Як почати заробляти в Інстаграм?

Основні способи заробітку в Інстаграм:

  • монетизація свого акаунта – продаж реклами, експертного контенту, товарів, партнерок, просування творчості, створення особистого бренду з наступним заробітком на своїй популярності;
  • робота з чужими сторінками – адміністрування, створення контенту, продаж акаунтів, просування;
  • надання послуг — фото та графіка на замовлення, аудит.

Якщо ви ставите питання «Як заробити гроші в Інстаграм», значить, ще не визначилися з нішою. Ми розповімо, на чому можна заробити і які нюанси є у кожного способу. Ваше завдання – вибрати свій та почати діяти.

16 способів заробітку в Інстаграм

1. Заробіток на рекламі в Інстаграм

Починати приймати замовлення на рекламу в постах варто тоді, коли на вашому акаунті Інстаграм є від 5 000 передплатників.

Але рекламодавець дивиться не так на кількість фоловерів, як на їхню якість — аудиторія має бути цільовою і максимально залученою до контенту. Без цих двох факторів рекламодавці не розмовлятимуть з вами.

Заробіток на рекламі в Інстаграм

Важливо : щоб продавати рекламу в стільник, потрібен бізнес аккаунт і від 10 000 передплатників у ньому – за таких показників з’являється можливість додавати в стільник посилання.

Рекламу можна продавати безпосередньо (вам пишуть до Директу або за залишеними контактами) і через біржі .

Скільки можна заробити : від 200 гривень за рекламний пост або сторіс до кількох тисяч і навіть сотень тисяч гривень за пост.

Скільки можна заробити на рекламі в Інстаграм

Нюанси :

  • потрібно добре знати свою аудиторію, а для цього найчастіше робити аналіз передплатників в Інстаграм;
  • необхідно постійно працювати над якістю публікацій та утримувати залученість передплатників;
  • реклами має бути занадто багато, ніж дратувати користувачів;
  • не кожну рекламу можна опублікувати — ви повинні заздалегідь розуміти, чи зайде публікація вашої аудиторії, чи відповідає тема загальної тематики профілю, чи відповідає етичним нормам і багато чого ще. Якщо нехтувати цим, можна зіпсувати репутацію та розгубити передплатників;
  • ви повинні вміти піднести рекламу так, щоб вона виглядала як природна частина контенту;
  • під час роботи безпосередньо треба вміти вести переговори з рекламодавцями, знати способи прийому оплати та надавати їм звітність;
  • робота через біржі простіше (більшість процесів автоматизовані), але там вища конкуренція;
  • перевіряти якість аудиторії у блогерів через спеціальні сервіси.

Звичайно, не всі морочаться над якістю аудиторії та рекламних сторінок в Інстаграм – набрали роботів за копійки, намалювали статистику і наявляють по 2 реклами на день, обманюючи довірливих рекламодавців. Але ж ми з вами дорослі люди. Не треба так. По-перше, постійні клієнти краще, ніж випадкові разові, які замовивши рекламу у вас 1 раз, більше ніколи не звернуться знову. І не треба пояснювати їм, що 2 переходи за 500 тисяч передплатників — це «у вас просто креатив не під ЦА і товар невдалий». Рекламодавець – не дурень, зрозуміє, що його кинули. По-друге, накрутки зараз легко визначаються.

2. Офіційна монетизація

В Інстаграм поки що туго з офіційною монетизацією. Раніше її не було взагалі, перші зрушення з’явилися 27 березня 2020 року, коли Інстаграм офіційно анонсував 2 нові функції (поки що в тестовому режимі) — монетизацію в IGTV та бейджі донатів у прямих ефірах.

Що відомо на даний момент:

  • монетизація в IGTV нагадуватиме монетизацію YouTube – вбудовування рекламних роликів з відрахуванням відсотків авторам;
  • тривалість реклами – до 15 секунд;
  • автори зможуть заробляти 55% із реклами;
  • донати у прямих ефірах будуть у вигляді сердець – від 0,99 долара за одне серце до 4,99 долара за три;
  • поки що невідомо, який відсоток з донатів братиме Інстаграм.

3. Створення AR-масок

AR-маски в сторін Інстаграм створюють ефект доповненої реальності. Поділяються на маски-фільтри, маски, пов’язані з особою користувача (зміна шкіри, face-трекінг), AR-об’єкти, маски із заміною фону та складні 3D маски. Робляться у програмі Spark AR. Для складних масок може знадобитися знання програмування, але прості 2D маски та фільтри доступні новачкам, тобто спочатку можна брати замовлення на прості маски.

Скільки можна заробити : до кількох тисяч доларів залежно від складності маски та замовника. Серйозні бренди платять за маски набагато більше, ніж блогери, експерти, власники малого та середнього бізнесу. За прості маски можна брати кілька тисяч карбованців.

Нюанси :

  • новачкам буде складно розібратися у програмі;
  • потрібно відразу показувати замовникам, якого рівня маски ви вмієте робити, щоб не взяти на себе нездійсненне замовлення;
  • перед тим, як здати маску замовнику, потрібно протестувати на собі, щоб усе коректно працювало;
  • щоб у вас охочіше замовляли маски – збирайте портфоліо та викладайте в Інстаграм.

4. Ведення, адміністрування облікових записів

Адміністратор облікового запису — це спеціаліст, який стежить за обліковцями, постить контент, спілкується з передплатниками, проводить конкурси, банить поганих користувачів. Залежно від умов співпраці із замовником та розміру оплати набір його обов’язків може відрізнятись, наприклад, адмін може додатково створювати контент-план і, власне, сам контент.

Скільки можна заробити : від 10 тис. грн на місяць та вище.

Нюанси :

  • можна вести відразу кілька акаунтів та заробляти більше;
  • можна працювати в офісі або віддалено;
  • Перш ніж погоджуватися на роботу, варто відразу дізнатися весь обсяг робіт — на жаль, у мережі багато несумлінних замовників, які бажають заощадити на вартості послуг. За ЗП в 10-20 000 гривень на вас можуть захотіти повісити обов’язки адміна, копірайтера, редактора, дизайнера, контент-менеджера та таргетолога. Це все окремі професії. Так, є універсальні фахівці, але вони беруть за послуги набагато більше.

5. Менеджер/помічник у блогера

Це майже те саме, що й просто адміністратор, але тут ви прив’язуєтесь до конкретного блогера/блогерів. На додаток до основних обов’язків адміну, вам потрібно буде вести переговори про зустрічі, спілкуватися з рекламодавцями, вести запис на консультації (якщо блогер є експертом і займається консультуванням).

Скільки можна заробити : залежить від ступеня популярності блогера.

Нюанси :

  • найчастіше, помічник блогера відповідає за всі його соцмережі, сайти та канали, а не лише за Інстаграм;
  • у блогера повинен бути свій відомий стиль. Якщо ви відповідальні за дизайн постів, важливо, щоб ви не використовували той самий стиль або елементи дизайну для своїх клієнтів.

6. Продаж товарів

В Інстаграм можна продавати все, що завгодно, окрім заборонки (товари 18+, БАДи, копії брендів — з повним переліком можна ознайомитись у правилах соцмережі) та окрім товарів, для яких формат соцмереж не підходить взагалі — наприклад, касові апарати чи верстати для промислових підприємств.

Як заробити гроші в Інстаграмі на продажу товарів

Скільки можна заробити : залежить від маржі, закладеної у вартість товару.

Нюанси :

  • домовлятися з клієнтами про купівлю та відправку товару можна у Директі;
  • радимо використовувати послуги для розсилок , налаштувати швидкі відповіді в Директ і періодично проводити конкурси для передплатників.

7. Арбітраж трафіку

Арбітраж – це залучення покупців за відсоток від продажу. Найчастіше арбітражники заробляють на партнерках. Схема заробітку така – ви вибираєте оферу або кілька офферів, створюєте під них сторінки в Інстаграм і починаєте їх просувати. Як тільки приводьте клієнтів з Інстаграм на сайт оффера, і вони купують — вам нараховуються відсотки.

Скільки можна заробити : у кожного магазину свій відсоток комісійних.

Нюанси :

  • є кілька моделей отримання винагороди – за покупку, за реєстрацію, за встановлення програми;
  • магазини виплачують відсотки партнерам не миттєво – зазвичай є холд від кількох днів до місяця;
  • якщо заводити кілька сторінок в Інстаграм для арбітражу і займатися масовими активностями ( маслайкінг , масфолловінг ) – потрібно використовувати проксі для Інстаграм, інакше акаунти відлетять у бан;
  • в Інстаграм дозволено лише одне клікабельне посилання у профілі. Якщо просувати відразу кілька офферів на одній сторінці – використовуйте сервіс створення мультипосилань .

8. Продаж акаунтів

Це масова реєстрація облікових записів з метою продажу арбітражникам, про які ми писали вище. Робочі профілі викладають у магазини облікових записів і продають по кілька штук.

Скільки можна заробити : в залежності від якості облікового запису.

Заробіток на продажі Instagram-акаунтів

Можна продавати акаунти не пачками, а розкрутити один профіль, довести його до монетизації та продати за велику ціну.

Нюанси :

  • для реєстрації великої кількості облікових записів зазвичай використовують віртуальні телефонні номери;
  • Інстаграм накладає обмеження на облікові записи, не пов’язані з профілями Фейсбука, так що якість облікових записів, які продають пачками, викликає сумнів. Проте попит є.

9. Заробіток на лайках та підписках в Інстаграм

Варіант для школярів — виконання завдань через сайти за бали, які можна вивести в реальні гроші. 

Скільки можна заробити : від кількох гривень до пари сотень на день, залежить від кількості витраченого часу та вартості завдань.

Нюанси :

  • сайти обмежують кількість завдань та можуть затягувати з виведенням грошей, у результаті заробити хоча б пару сотень гривень дуже складно;
  • робота рутинна, швидко набридає;
  • потрібно заводити спеціальні акаунти для роботи на випадок банів, щоб не ризикувати особистими.

10. Аудит чужих профілів

Для заробітку на аудиті потрібно добре розбиратися в Інстаграм. Допоможе особистий досвід, робота SMM спеціалістом або курси. Щоб почати заробляти, потрібно спочатку створити сторінку на тему Інстаграм і розкрутити її. Публікуйте експертні пости, залучайте аудиторію, після чого можна починати купувати замовлення. Суть роботи в тому, щоб вивчати чужі профілі та давати рекомендації, як їх можна покращити.

Скільки можна заробляти : ви самі призначаєте ціну за аудит.

Заробіток на послугах

Нюанси : швидше за все кілька перших консультацій доведеться провести безкоштовно, щоб набрати портфоліо. У міру збільшення кількості кейсів можна збільшувати оплату за послуги.

11. Заробіток на навчальних курсах з Інстаграм

На додаток до попереднього пункту. Набравшись досвіду та отримавши достатню кількість кейсів, можна створити свій навчальний курс з Інстаграм та продавати його. Формат продукту можна вибрати будь-яка книга, вебінари в записі, заняття на навчальних платформах.

Продаж курсу можна також запустити через таргетовану рекламу або видавати якийсь із курсів за передплату на вас, так ви наберете собі базу цільової аудиторії, якою можна буде продати вже курси дорожче.

Скільки можна заробити : ви самі встановлюєте ціну за курс, заробіток обмежений лише кількістю проданих копій. Це добрий спосіб вийти на пасивний дохід.

Нюанси : якщо боїтеся виступати на публіці, вам підійде формат продажу вебінарів у записі або книги PDF.

12. Свій канал на YouTube на тему Інстаграм

Якщо немає бажання набирати учнів та продавати курси, а знань накопичилося достатньо, можна створити свій YouTube-канал на тему Інстаграм і потім його монетизувати.

13. Створення контенту

Вище ми вже писали про адміністраторів профілів та помічників блогерів. Так ось створення контенту до них не належить – цим займаються окремі люди. Можна працювати в офісі штатним співробітником або брати замовлення як фрілансер.

Що можна робити : статичні та відео сторіси, оформляти картинки до постів, писати текст для публікацій. Окремо варто виділити рекламні пости з креативами, які запускають для реклами в Інстаграмі – такі замовлення повинні оплачуватись вище.

Скільки можна заробити : ціни різні, рекламні банери від 1000 гривень за штуку.

Нюанси : при роботі із замовниками потрібно просити докладне технічне завдання , бажано, щоб показали приклади контенту, який їм подобається, щоб уникнути нескінченної кількості правок.

14. Створення тематичних сторінок

Реєстрація та розкрутка міні-спільнот всередині Інстаграм. Можливо, ви вже бачили сторінки з гумористичними роликами, фотографіями автомобілів, фото подорожей, скандальними відео, новинами, контентом на тему шоубізу. Зазвичай такі профілі мають високу залученість аудиторії. Такі сторінки створюють з метою заробітку на рекламі, але можна спробувати просувати через них партнерки, свої товари та послуги.

Скільки можна заробити : розважальні інстаграми паблики заробляють від 3 000 гривень за пост у стрічці і від 1 500 гривень за сторіс. При цьому рекламу викладають не назавжди, а на добу-дві.

Як заробити на створенні тематичних сторінок

Нюанси : не зовсім зрозуміло, як профілям вдається уникати бана при тому, що на більшості з них є чужий контент (наприклад, уривки з відео). Якщо ви вирішите створити тематичну сторінку, вивчіть конкурентів, щоб зрозуміти, як вони монтують ролики.

15. Обробка чужих фото

Усі хочуть красиві фото в Інстаграм, але не всі вміють їх обробляти. Якщо для простих фільтрів достатньо додатків для обробки фото , на зразок VSCO та Pixelmator, то для складної ретуші знадобиться знання програм Adobe Photoshop та Lightroom. Вони складні для новачків, тому набагато простіше замовити ретуш і створення ефектів у фахівців.

Скільки можна заробити : від 500 гривень за фото залежно від складності.

Нюанси : можна пропонувати великий спектр послуг – проста ретуш (згладити шкіру, прибрати червоні очі, зробити корекцію кольору), створення колажів або складні ефекти в Фотошопі із заміною фону, додаванням об’єктів, відмальовкою на графічному планшеті.

16. Створення шаблонів постів

Далеко не кожному власнику бізнесу або блогеру-початківцю потрібен унікальний дизайн постів. А ще не всі мають бюджет на дизайнерів і бажання наймати людей. Декому простіше самостійно опрацювати фото для посту, але не вистачає дизайнерських навичок. Для такого випадку дизайнери та гуру Фотошопа створюють готові шаблони постів у форматі PSD. Клієнту залишається завантажити шаблон, прочитати інструкцію, замінити картинку та текст на свої, поміняти кольори (при необхідності), видалити зайві елементи та зберегти у форматі jpg.

Шаблони на замовлення

Шаблони можна продавати на маркетплейсах (але там висока конкуренція), на власному сайті, в соцмережах або через свою сторінку в Інстаграм.

Скільки можна заробити : залежить від кількості проданих шаблонів, ціни ви встановлюєте самі. Можна підглянути ціни на таких маркетплейсах, як Envato, CreativeMarket, GraphicRiver. У середньому комплект шаблонів коштує від 5$ і вище.

Нюанси :

  • потрібно мати дизайнерські навички і гарний смак, розбиратися в програмах;
  • потрібно обов’язково скласти інструкцію для покупців, у тому числі відео-туторіал (куди зайти, що натиснути), оскільки шаблони можуть купувати новачки, які не розуміються на Фотошопі;
  • потрібно вміти створювати Smart-об’єкти у Фотошопі;
  • краще використовувати відразу кілька каналів продажів для шаблонів, тому що якщо просто викласти їх на одному-двох маркетплейсах, можна довго чекати на перші продажі.

Висновок

У Інстаграм величезний потенціал для заробітку, але не потрібно ставитись до цього, як до можливості заробити халявні гроші, нічого не роблячи. Як ви вже могли переконатися, прочитавши статтю, кожен спосіб заробітку має свої нюанси. Десь потрібно вкластися грошима, десь необхідно пройти курси та набратися досвіду, десь потрібно спочатку витратити час та сили на розкручування сторінки. У процесі може випливти ще десяток нюансів і до цього теж потрібно бути готовими. Але заробляти в Інстаграмі можна, і це факт.

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment