Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як стати блогером та набрати підписників у 2022?

Коваленко Марія 

Стати популярним в Інстаграмі хочуть не лише власники магазинів та інфобізнесмени, а й прості люди. Блогерство часто стає не просто приємним хобі, а й прибутковим заняттям. Інстаграм якнайкраще підходить для розвитку блогу, але далеко не на всіх чекає успіх у цій справі. У цій статті розповімо, як підвищити шанси на успішне розкручування у цій досить примхливій соцмережі. 

Як зробити обліковий запис в Інстаграм популярним

1. Визначте спеціалізацію блогу

Насамперед важливо подумати, про що буде сторінка. Може, ви хочете робити огляди на товари/заклади, ділитися порадами у схудненні чи показувати виворот своєї роботи? 

Для виходу на монетизацію потрібно багато контенту, і у вас має бути добрий запас ідей. У мало цікавій темі вигадувати контент важко. До того ж з огляду на перенасиченість інформації публікації мають бути цікавими, корисними і не такими, як у всіх. Зробити це набагато простіше, якщо вам є що сказати.

Спеціалізація блогу впливає на стратегію розвитку. Це може бути:

  • Просування себе як особистості. Ви можете підкорювати публіку своєю харизмою, створюючи розважальний контент і таким чином вийти на монетизацію.
  • Просування як експерта. У такий спосіб ви можете продавати свої послуги, а за рахунок авторитету  ще й рекламу.
  • Просто для душі. Такий варіант також є поширеним. Багато хто починає писати в Інстаграм для себе, а згодом набуває популярності. 

Коли ви зрозумієте, який контент хочете створювати, буде простіше визначитись із напрямком розвитку блогу.

2. Гарно оформіть профіль

Це дуже важливий крок для розвитку блогу. Некрасивий профіль викликає одне бажання  піти, тому до його оформлення потрібно підійти обдумано. 

Що можна зробити:

  • Вигадати легкий нік. Довгий нікнейм, що складається з літер, цифр та нижніх підкреслень  погане рішення. Придумайте короткий нік, який міститиме прізвище/ім’я та/або напрямок блогу. 
  • Прописати назву сторінки. Тут можна вказати прізвище та ім’я, а також додати місто або вашу головну фішку.
  • Додати опис, що запам’ятовуються. Тут ви зможете вказати те, чим займаєтеся, але зробіть опис живим. Користувач повинен розуміти, про що блог, і чим він може бути корисним для нього. Можна використати емодзі, щоб зробити акценти. 
  • Набір красивий аватар. Це може бути фото, яке має бути чітким, із гарним фоном. Той не повинен зливатись з вашим обличчям.

Давайте подивимося на приклади красиво оформлених профілів і не дуже. 

Профілі мають привабливі аватари, зрозумілий опис, легкі ніки. Таке оформлення викликає бажання вивчати блог далі. 

Привабливий профіль в Інстаграм

3. Додайте перші пости

Починати просування на порожній профіль безглуздо. Крім опису представляти блог мають і публікації. Якщо там немає нічого або пости містять лише невиразну картинку та пару слів, абсолютно незрозуміло, навіщо підписуватись. Додайте з десяток публікацій, серед яких буде знайомство. У ньому ви розповісте про себе та про те, чим ви плануєте заповнювати блог.

Важливо : візуал в Інстаграмі відіграє першорядну роль, тому ретельно вибирайте зображення до постів. Темні та неякісні фото не викликають бажання підписатися. Створюйте чудові фото або використовуйте фотостоки, щоб оформити пости красиво. 

Ось так оформляти не варто

Приклад поганого оформлення профілю в інстаграм

А це приклад вдалого візуалу

Приклад вдалого оформлення профілю в інстаграм

4. Залучіть перших передплатників

Розкажіть про новий профіль всім знайомим та попросіть підписатися. Якщо є розкручені профілі в інших мережах, додайте посилання на блог і попросіть приєднатися.

Спочатку люди неохоче підписуватимуться, оскільки блог новий, у ньому мало фоловерів. Щоб трохи покращити ситуацію, можна скористатися накруткою через спеціальні послуги. Але тут є нюанси. 

Накручені передплатники  це ваша не цільова аудиторія. Вони лише подарують гарну цифру у профілі, щоб живі люди думали, що блог популярний, та підписувалися. 

Щоб накрутка не завдала шкоди, важливо не купувати ботів. В іншому випадку ви полетите в бан, і доведеться починати все спочатку. Також накручені передплатники не читатимуть та лайкатимуть пости. Це знизить ER, що негативно позначиться на ранжируванні.

Зауважимо, що якою б якісною була накрутка, користуватися нею потрібно акуратно і рідко. Якщо ваша мета  популярність, а не збільшення вартості реклами шляхом обману, краще взагалі обійтися без неї. 

Після того як ви оформили профіль і отримали перших передплатників, настав час приступати до більш активних методів просування. Далі  про те, що допоможе розкрутитись. 

5. Підключіть бізнес-профіль

Його наявність допоможе приховувати чи показувати у профілі контактну інформацію та кнопки, а також отримувати статистику. Наявність останньої є необхідною умовою просування.

бізнес-профіль

6. Влаштуйте взаємопіар

Спочатку можна спробувати домовитися про взаємну рекламу з іншим блогером, у якого приблизно така ж кількість передплатників. Важливо, щоб інтереси вашої аудиторії співпадали, та й вона сама не була накрученою. 

Для взаємопіару може бути два варіанти. 

1) Кожен автор робить пост/сториз із згадкою другого

Це традиційний варіант реклами. Вибраний вами виконавець розповість про ваш блог і залишить посилання на нього, і те саме зробите ви. Ефект від реклами залежатиме від якості передплатників та від самої подачі реклами. 

2) Співавторство

А цей варіант з’явився нещодавно. Тепер під час створення посту можна запросити співавтор, як правильно це зробити читай тут. Той отримає повідомлення, у якому потрібно погодитись на колаборацію. Публікацію побачить аудиторія обох блогів.

Співавторство постів в Інстаграм

7. Проведіть розіграші

Один з найпопулярніших методів розкручування в Інстаграм  це різноманітні конкурси з подарунками. Правила прості  бути підписаним на блог, поставити лайк до запису та відзначити 1  2 друзів у коментарях. Такі конкурси можна проводити разом із кимось, якщо своїх передплатників замало. 

Для спільного конкурсу краще вибирати партнера, інтереси аудиторії якого схожі на інтереси ваших передплатників. Це допоможе знизити кількість відписок після розіграшу.

Конкурси з подарунками

Також можна ускладнювати завдання, наприклад, поставити лайк не під одним, а відразу під 3  10 останніми постами. Такий прийом підвищує активність, що подобається алгоритмам. 

Важливо : не варто брати участь у гівах з великою кількістю блогерів та дорогим призом. На такі конкурси збігається безліч користувачів, які потім швидко відписуються. Різкі масові відписки просто поховають блоґ. 

8. Знімайте ріллси

Reels  аналог тиктоківських відеороликів. Вони мають формат 9:16 та тривалість до 1 хвилини. 

Reels

Для Інстаграма це новий формат, і він віддає перевагу. Майданчик просуває такі відео, віддаючи їм добрі охоплення. Це означає, що через Reels є шанс вийти на велику аудиторію та отримати нових передплатників. 

Щоб Інстаграм показав ваші ролики якомога більшій кількості людей, дотримуйтесь ряду простих правил:

  • Знімайте розважальні ролики.
  • Чи не викладайте чужі відео.
  • Знімайте у високій якості та при нормальному освітленні.
  • Не заливайте свої ролики з інших майданчиків: наявність водяних знаків ріже обхват.
  • Не накладайте багато тексту на ролик , він заважає перегляду. 
  • Викладіть одразу 5  10 роликів, щоб зацікавлені вашим відео змогли переглянути й інші відео. 

Поки Instagram просуває рілси безкоштовно, радимо скористатися цим форматом, тому що рано чи пізно за охоплення доведеться платити. 

9. Запустіть платне просування постів

Якщо ви підключили бізнес-профіль, ви маєте можливість просувати окремі пости. Для цього можна вибрати публікацію (краще ту, яка набрала найбільше лайків), та натиснути “Просувати” під зображенням. 

Після цього в налаштуваннях потрібно вказати мету (отримати більше відвідувань профілю або повідомлень), встановити параметри аудиторії та встановити бюджет. Коли майданчик схвалить кампанію, вибрана аудиторія побачить вашу рекламу.

10. Купуйте рекламу у блогерів

Після того, як ваш профіль підріс, можна скористатися рекламою у більш розкручених блогерів. 

Не обов’язково обирати блогерів-мільйонників. Вартість реклами в подібних профілях коштує десятки тисяч карбованців. Можна підібрати блогера із 10  50 тис. передплатниками. Головне, щоб інтереси аудиторій перетиналися. Такі мікроблогери можуть привести значно більше зацікавлених фоловерів, ніж мільйоники, на яких підписується дуже різношерста публіка.

11. Співпрацюйте з брендами

З метою розкручування можна домовлятися з різними брендами. Можна, наприклад, ходити по закладах, а потім створювати сториз із позначкою профілю. Натомість власник бізнесу/адміністратор робить її репост собі у профіль. В результаті вашу сториз побачать ще й передплатники закладу. 

Якщо ви робитимете якісні огляди, згодом вас помітять і пропонуватимуть співпрацю на платній основі. 

Без чого не можна стати популярним в Інстаграмі

Мало набрати передплатників рекламою чи конкурсами, із нею треба постійно взаємодіяти. Без цього у вас знизяться охоплення, ви вилетите з поля зору основної частини фоловерів, і повернутись у стрічку буде складно. Щоб підтримувати та нарощувати рівень залученості, варто використати такі методи.

Інтерактивні сториз

Багато користувачів Інстаграма воліють дивитися Stories, ніж читати пости. Якщо ви пройдетеся за своїми підписками, то побачите, що у них дуже багато сториз і вони з’являються щодня. 

Якщо ви хочете, щоб передплатники бачили вас кожен день, викладайте кілька разів на добу. Якщо цього не робити, ви переміститеся далеко праворуч у стрічці історій своїх передплатників. 

Важливо не просто викладати Stories, але робити їх інтерактивними. Додайте до них опитувальник, тест, шкалу оцінки. Такий інтерактив стимулює користувачів взаємодіяти із вами. За це майданчик підвищує охоплення. 

Дуже добре працює вікно з питаннями: ви його розміщуєте у сториз, передплатники задають питання, на які ви відповідаєте. Це підвищує залученість, а також вашу експертність в очах фоловерів.  

Інтерактивні сториз

Інтерактивні пости

Звісно ж, публікації мають бути корисними та цікавими, щоб стимулювати фоловерів залишити лайк або коментар. Але щоби сильніше підвищити залученість, можна писати пости на зображенні. Тобто під фото публікується підводка, а решта тексту розміщується на картинці (білій, кольоровій, з фоном). Натискаючи новий слайд, користувачі будуть взаємодіяти з профілем. А що більше точок торкання, то краще для просування.

Інтерактивні пости

Важливо : при написанні постів пам’ятайте, що майданчик ще раз посилив правила і почав частіше блокувати небажаний, на її думку, контент. Під заборону потрапили багато невинних слів і тегів на кшталт “медицина”, “жінка” та інших. Регулярно перевіряйте у мережі список заборонених слів і використовуйте їх, щоб уникнути видалення посту. 

Аналітика

Важливо постійно відстежувати статистику сторіз та показники облікового запису. Це дозволить зрозуміти, які пости та сториз подобаються передплатникам, а які ні. Також аналітика допоможе виявити неефективні рекламні кампанії та змінити тактику.  

Дивитися показники можна у статистиці, яка є у бізнес-профілях. Можна скористатися і сторонніми сервісами, де статистика буде наочнішою і деталізованою. З таким сервісом ви бачитимете наочну статистику профілю, а також зможете аналізувати конкурентів і блогерів на предмет накруток. 

Аналітика

Висновок 

Стати популярним блогером в Інстаграмі неможливо за місяць або два. Це довга і кропітка робота, у якій багато часу потрібно приділяти роботі з аудиторією та витрачати кошти на платне просування. Перераховані вище методи дозволять прискорити розкручування, однак вони не допоможуть, якщо ваш профіль та контент у ньому не будуть користуватися. Думайте насамперед про неї, і тоді ваш блог має всі шанси стати успішним.  

Recommended Posts

Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як поміняти мову в месенджері

Змінити мову в месенджері можна кількома способами, залежно від того, який пристрій ви використовуєте: На телефоні Android: iOS: На комп’ютері Після того, як ви зміните мову, месенджер буде перезапущений, і всі меню та повідомлення будуть відображатися обраною вами мовою. Кілька додаткових порад, як змінити мову в месенджері Сподіваємося, ця стаття допомогла вам змінити мову в […]

Коваленко Марія 
Instagram Блог SMM - Соціальні медіа

Як створити групу в Інстаграмі

Давайте розглянемо процес створення та ефективного керування групою в Instagram. Ця платформа не лише призначена для публікації фотографій і відео, але й створює можливості для взаємодії з вашою аудиторією. Створення групи є відмінним способом посилити свою присутність на цій соціальній мережі та зробити ваш контент більш цікавим і привабливим. Перш ніж ми розглянемо подробиці, давайте […]

Коваленко Марія 
Facebook Блог SMM - Соціальні медіа

Як подивитися підписників сторінки в Фейсбук

Цією простою інструкцією ви дізнаєтеся, як переглянути список всіх підписників на вашій сторінці у Facebook. Ми також пояснимо, чому деякі користувачі можуть не відображатися в цих списках. У Facebook існують два типи зв’язку із сторінкою: “вподобання” і стеження. Ось їх коротке пояснення: 1. З допомогою меню “Підписники”: 2. З допомогою розділу “Статистика”: 3. З допомогою […]

Коваленко Марія 

Leave A Comment